Sprzedam włóczkę

Witam wszystkich! Jakiś czas mnie nie było ale latem zawsze mam dużo zajęć, ( ogród, przetwory, itd ). Jednocześnie informuję, że na polu robótkowym dużo się dzieje i niedługo pokarzę efekty mojego dziergania.
W moich pracach wykorzystuję głównie włóczki pochodzące z lumpeksów - przeważnie nowe tylko np. poplątane. Można kupić za kilka złotych a wiem z doświadczenia, że są dosłownie niezniszczalne!! Jednak nazbierało mi się ich tyle, że postanowiłam przewietrzyć szafę i odsprzedać część z nich. Może komuś się spodobają i nie będą mi już zalegać w szafie. A więc zaczynamy:

Numer 1:
Włóczka wpadła mi w ręce przez przypadek, ma piękny kolor brzoskwini ale nie mam na nią pomysłu. Cena 4 zł + koszt przesyłki. Kolor dokładnie taki jak na zdjęciu.

Numer 2:

Jest to piękny gruby fiolet ok. 50 dkg z przeznaczeniem na druty 4,5 lub grubsze. Mimo swej grubości jest delikatny w dotyku i bardzo ciepły. Mam już swetry z takiej włóczki i wiem, że są nie do zniszczenia! Cena 15 zł + koszt przesyłki. Odcień ciemniejszy niż na drugim zdjęciu. SPRZEDANE!!

Numer 3:
Dokładnie z takiej włóczki zrobiłam swój szal summit gdzie możecie zobaczyć ułożenie kolorów: białe tło, zielone i różowe plamy oraz żółte małe maźnięcia, które ciekawie wyglądają. Bardzo miękka i wydajna na druty nr 3. Jest tego 20 dkg a cena to 8 zł + koszt przesyłki. SPRZEDANA!!

Numer 4:


Ta włóczka jest bardzo kolorowa może być przeznaczona na wyroby dla dzieci. Ilość ok. 30 dkg cena to 12 zł + koszt przesyłki. Na druty 3,5. SPRZEDANA!!

Numer 5:


Ilość ok. 20 dkg ale bardzo wydajna. Cena 8 zł + koszt przesyłki. na druty 3,5. Kolor dokładnie jak na zdjęciu pierwszym.

Numer 6:

Bardzo delikatna włóczka w kolorach szarym oraz ciemno zielonym będą stanowiły świetne połączenie np. w sweterku. Jest ok. 20 dkg koloru szarego oraz ok. 19 dkg koloru zielonego. Rodzaj włóczki ten sam. Cena 12 zł + koszt przesyłki.

Numer 7:



Bardzo kolorowy melanż w odcieniach białym, czarnym, niebieski oraz takiej kawy z mlekiem. Jest to ten sam rodzaj włóczki jak numer 4. Ilość ok. 35 dkg a cena 12 zł + koszt przesyłki. SPRZEDANA!!

Numer 8:


Bardzo fajny melanż bieli i pomarańczowego. Ilość ok. 19 dkg cena 8 zł + koszty przesyłki. Kolory dokładnie takie jak na zdjęciu numer dwa.

Nie podaję na razie cennika za przesyłkę bo nie wiem czy będą chętni na moje włóczki. A jeśli się znajdą nabywcy to cenę przesyłki uzgodnimy indywidualnie.
Jeżeli ktoś jest chętny to proszę o informację na maila.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga i życzę miłego wieczoru!

Komentarze

  1. Droga Basieńko- piszę się na fioletową włóczkę:)
    maurycjusz@wp.pl
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie mimo wszystko najlepiej pracuje się z włóczką z lnu https://alewloczka.pl/pl/c/Wloczki-z-lnu/17 i to jeszcze dobrej jakości. Myślę, że wtedy ciuchy które robimy z włóczki charakteryzują się jeszcze lepszą wytrzymałością.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty