Wyróżnienie

Dostałam wyróżnienie od Hani i prawdę mówiąc bardzo jestem zaskoczona ale i zadowolona. Tak się zastanawiam czym sobie no to wyróżnienie zasłużyłam.

Muszę teraz odpowiedzieć na kilka pytań a więc:

1. Jaką porę roku wolisz, lato czy zimę ? Lubię obie pory roku

2. Wolisz kolory jasne czy też ciemne ? Jasne

3.Czy lubisz się opalać ? Uwielbiam

4. Wolisz mężczyzn zabawnych czy też raczej poważnych ? Zabawnych

5. Ile czasu poświęcasz na swoje zamiłowanie ? Z reguły całe wieczory

6. Lubisz chodzić do kosmetyczki ? Nie

7. Czy lubisz prace w ogrodzie ? Wręcz kocham

8.Lubisz dawać innym wyróżnienia ? Tak

Powinnam teraz wyróżnić kilka blogów. Mam z tym dużo kłopotu ponieważ wszystkie blogi czytam z przyjemnością, czerpię z nich różne ciekawe pomysły i po prostu czytając je odpoczywam. Dlatego nie wskazuję żadnego konkretnego bloga ponieważ wszystkie są wyjątkowe!

Hani blog znam, dlatego otrzymane wyróżnienie jest bardzo cenne i bardzo za nie dziękuję!!

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty