Słonecznik i wyróżnienie

Witam!!!
Właśnie skończyłam kolejny obrazek z serii czterech wykonywanych haftem krzyżykowym. Zobaczcie jak cieszy oko:
Bardzo ładny słonecznik - pasuje w sam raz na tą szarugę za oknem. Bo u mnie nie ma nic śniegu! Lubię zimę ale ta tegoroczna już mi się dłuży. Dostałam wyróżnienie od Marioli Wichrowskiej, którego zasady są następujące:
1. należy podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. trzeba ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Ujawnić 7 faktów dotyczących siebie? No to ładnie... Może się uda:

1. Nie chodzę w spódnicach i sukienkach,
2. Uwielbiam koty ale nie znoszę psów,
3. Najlepsze rzeczy dziergam bez obmyślania ich planów,
4. Nie umiem szyć ubrań... ale pościel uszyję prawie każdą,
5. Kocham seriale Allo Allo, MASH, dr House i Skazany na śmierć,
6. Lubię prace ogrodnicze,
7. Moja lista rzeczy do pilnego wydziergania ciągle się wydłuża a nie skraca.
Złamię jedną z zasad tego wyróżnienia i nie wskażę blogów, które powinnam nominować do tego wyróżnienia. Moim zdaniem wszyscy, którzy tu zaglądają powinni takie dostać, ponieważ każdy blog jest cudny i pełen pomysłów. Dlatego częstujcie się do woli.
A teraz zmykam robić bardzo ciekawy szal szydełkowy. Swoją drogą jestem bardzo ciekawa co z tego wyjdzie...
Pozdrawiam !!!

Komentarze

  1. A nas zasypało, nawet telewizor przestał działać bo antenę chyba przysypało czy coś! A Twój słonecznik przypomina lato...a,gdzie tu wiosna????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. celowo pominęłam bo tęsknię za upałami pozdrawiam Basia

      Usuń
  2. Piękny słonecznik :) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kwiat :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słonecznik przypomina ciepłe lato :) aż miło

    OdpowiedzUsuń
  5. Słonecznik super. Patrząc na niego pomyślałam, że w tym roku muszę mieć słoneczniki w ogrodzie. W zeszłym roku sobie odpuściłam a to takie ładne rośliny. Twoje hafciki inspirują mnie ogrodniczo, to przejaw mojej tęsknoty za wiosną. Ciekawa jestem czwartego kwiatka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny słonecznik.Lubię te kwiaty bardzo w ogrodzie,wazonie bo są takie słoneczne.U mnie biało wszędzie,zima wróciła.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy haft. Lubię słoneczniki, wiec tym bardziej.
    I co ciekawe nas nie zasypało, ani grama śniegu. Ale wtorkowa burza w lutym to było wielkie przeżycie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tão bonito quanto os outros!
    Obrigada pela visita e comentário!
    Bjos e bom final de semana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze na widok słonecznika gęba mi się cieszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zatęskniłam za latem patrząc na ten słonecznik! Slicznie wyszedł! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj cieplutko się robi przy tym słoneczniku -ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaki śliczny obrazek! :) Uwielbiam słoneczniki :) Bardzo dobrze mi się kojarzą - były to pierwsze kwiatki, który dostałam od mojego MK wieki temu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam po kolejne wyróżnienie ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty