Zapraszam na candy!

Witam wszystkich!!

Mam nadzieję, że u Was pogoda jest lepsza niż u mnie. Od wczoraj ciągle wieje silny wiatr i chce głowę urwać! Dlatego na poprawę humoru i z racji 2 latek prowadzenia bloga, które niedługo przypadają, ogłaszam candy:


Zapisy trwają do 20 października a dzień później postaram się ogłosić wyniki.
Do zgarnięcia 3 motki włóczki Mimoza w kolorze szarym + coś słodkiego:)
Zapisać się może każdy, ale jeśli nie posiada bloga, proszę o zostawienie maila. Proszę również o wstawienie banerka na blogach :) Możecie dołączyć do grona moich Obserwatorów -ale nie jest to warunek konieczny.

Zapraszam do zabawy i pozdrawiam!!!

Komentarze

  1. jakiś czas temu dziergałam z Mimozy, fajna włóczka, staję w kolejce po słodkości :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ja ja ja bardzo bym chciała coś wygrać w końcu....... a że po dłuższej przewie wracam do dziergania to włóczką nie pogardzę a poza tym łasuch ze mnie Iwona (i.nka80@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zapisuję, a nóż się uda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zapisuję, a nóż się uda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jaki miły kolorek.
    Pozdrawiam, N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapisuję się. :) Za szybko kliknęłam, tak to jest, jak się robi kilka rzeczy naraz. ;)

      Usuń
  6. Takie słodkości to się zapisuję:-))

    Pozdrawiam
    mary
    amu1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się i ja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja nie pogardzę włóczką, podoba mi się kolorek , a i słodyczy nigdy dość:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam:) i ja się zapisuje:)mam nadzieje ze mi się wkoncu poszczęsci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje 2 latek:)))dołączam i ja:)Pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się zapisuję :-)
    niebieskiemarzenia@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawię się i ja cichutko w kolejkowym ogonku - Wszystkiego dobrego !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję 2 rocznicy bloga:) Z przyjemnością dołączę do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kuszące candy:)
    Bardzo chętnie wezmę udział :)
    Pozdrawiam serdecznie. Ania
    http://wmalymdomku1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) i ustawiam się do kolejki! Pozdr. Pstro

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy :) Życzę wielu lat blogowania. Przygotowałaś bardzo ładne motki do wygrania. Uwielbiam ten kolor i ustawiam się w kolejce do losowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Skuszę się na piękny kolorek włóczki. Może, może...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twojego bloga :) chetnie wezme udzial w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejnych wspaniałych latek blogowania :)))
    Z miła chęcią zapisuję się na candy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    bloglovin : sabo eva
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja również ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i z chęcią zapisuję się. Jeszcze nie miałam okazji pracować z tą włóczką, może nadarzy się okazja:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję rocznicy i zapisuję się z przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna włóczka:)gratuluję dwóch latek blogowania:) z przyjemnością będę śledzić dalsze:) Przyłączam się do zabawy, banerek tutaj: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję :) A Mimoza to jedna z moich ulubionych włóczek więc zapisuję se z przyjemnością :)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Milutko i cieplutko u Ciebie. Zachwycam się i podziwiam. Gratuluję dwóch latek blogowania. Przyłączam się do zabawy, lubię Mimozę.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja się przyłączam i gratuluję :) Banerek już wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się i kto wie, może mi się poszczęści?:) Zamieściłam już u siebie bannerek i dołączam również do grona obserwatorów.

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja się zapisuję, ale jako wysłannik mojej mamy, którą z pewnością się ucieszy z tych motków ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Paulina Wiktoria
    86paulina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się. Chętnie coś sobie podziergam :)
    http://koralfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam!Z chęcią zapisuję się bo uwielbiam dziergać.
    Serdecznie pozdrawiam:)
    Basia (raszm27@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  33. i ja i ja ;) bardzo chętnie stanę w kolejce ;) moteczki by mi się przydały, w końcu miałabym powód aby moje paluszki odpoczęły troszkę od papierowej wiklinki a podziergały troszkę ;) banerek już na blogu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam serdecznie wszystkich:)

    Czytałam opinie o włóczce i są zachęcające. Może uda mi się mieć szczęście i wygrać, a słodkości jak najbardziej do porannej kawki. Mam nadzieję, że pogoda się choć troszkę zmieni na lepsze. ALE PRZEDE WSZYSTKIM GRATULACJE Z OOKAZJI ZBLIŻAJĄCYCH SIĘ 2 LATEK PROWADZENIA BLOGA:))))
    email:dziunia_73@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Echhh, no bardzo bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  36. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam serdecznie i też się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  39. i ja ustawiam się w kolejce nitkapanipee.blogspot.com obserwuje i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne motki, z przyjemnością się zapisuję http://nitkowyswiat.blogspot.com/ ;-))

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuje się po te kłębuszki, może w końcy przerwę tą złą passe i będzie lepiej :)) pozdrawiam Viola
    Ps. Gratuluje Basiu i życzę Ci kolejnych lat blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja też, po 10 latach bez drutów w rękach czuje wielki zapał do robótek :)) Pozdrawiam Aga (agusia74.k@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję dwóch latek, fajny wiek;)
    Z chęcią zapisuję się, choć kolejka robi się długaśna, kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dwa lata wspaniały wiek, gratulację i wytrwania w dalszym prowadzeniu bloga! Z chęcią obserwuję, i zgłaszam chęć udziału w candy:) Pozdrawiam,
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. no i Ja się skuszę na losowanie tego cuda:)
    gratulacje z okazji tych dwóch lat:)
    pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga
    ostatnio świeci pustkami, ze względu na mojego bobasa, ale powoli wracam do dziergania po przerwie

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja również stanę do tej długiej kolejki. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. byłam pewna, że już się wpisałam, ale chyba mi się zdawało... ;)
    dobrze, że nie przegapiłam, lubię mimozę :)

    Pozdrawiam i życzę niebawem już pięknej jesiennej pogody! I dalszej radości blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję rocznicy w blogowaniu :)
    A na candy z przyjemnością się zapiszę :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja dołączę do kolejki.
    Gratuluję takiej miłej rocznicy i życzę kolejnych, kreatywnych i pełnych pomysłów.
    Pozdrawiam cieplutko.
    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj,jak mozna to z radoscia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuję się ,życzę wielu wspaniałych pomysłów.Serdecznie pozdrawiam-Dorota/stefkastefi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się ,życzę wielu wspaniałych pomysłów.Serdecznie pozdrawiam-Dorota/stefkastefi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. No to ja tez chce! Pozdrawiam, Weronika.
    http://singularis-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam -właśnie dzisiaj wypatrzyłam szal-kamizelkę-komin 3 albo 4 w jednym i wyliczyłam, ze potrzebnych mi będzie 3 motki; patrzę i widzę - są i kolor odpowiedni; za dużo zbiegów okoliczności - ustawiam sie w kolejce. pozdrawiam Agata (agusia67@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń

  55. No to ja tez chce! Pozdrawiam, Vladlena.
    http://igvahobbycrochet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Прекрасная конфетка!!! Записываюсь!
    http://yuliyasushko.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  57. С удовольствием записываюсь))) http://baluchina.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj:), Ja też ustawiam się do kolejki. Pozdrawiam Danka
    kopiecd@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja, i ja:) tez sie zapisuje:)
    Pozdrawiam Paulina:)
    misia0212@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Mimozę znam, więc z przyjemnością się zapiszę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też się zapisuję, może w końcu uśmiechnie się do mnie szczęście?Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeszcze ja, jeszcze ja , ja też się zapisuję !

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję 2-latek :)
    Dopisuję się do kolejki :)
    ozdrawiam zabela-Scully
    scully16op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawiam się* z mailem -zgubiłam @ :)
      scully16@op.pl

      Usuń
  64. Przepiękny kolorek :) Chętnie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Na takie smakowite kąski koniecznie trzeba się zapisać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Chcę i ja; z życzeniami dalszego blogowego bytowania
    ajamula1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam i gratuluję rocznicy :D i zapisuję się do kolejki.
    Włóczką bardzo fajnie się robi, ostatnio robię z niej mitenki.
    Pozdrawiam
    GrażynaO.
    http://grazynao.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam:) Ostatnio znalazłam kursik jak wykonać zamotkę (chyba tak się to pisze) i koniecznie chciałam sobie takie coś zrobić :) Dołączam się do zabawy :) banerek na moim blogu: http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. zapisuję się i ja :) http://zapach-dnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Z ochotą przystępuję do zabawy. Gratuluję jubileuszu.
    Pozdrawiam cieplutko
    malges@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam, zaglądam od niedawna, ale podoba mi się tutaj... i z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam swój udział w Twoim Candy. Pozdrawiam Ala :o)

    OdpowiedzUsuń
  73. Takie ładne niteczki,stanę i ja w tej kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  74. witaj, tez sie zapisuje ania z rzygod z drutami,pa. ania

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję dwóch latek w blogosferze. Życzę dalszej radości blogowania i tworzenia. Na najbliższy czas zaś dużo słonka. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  76. Staję w kolejce po piękną włóczkę :) Banerek umieściłam na blogu www.lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Dziękuję za zaproszenie.
    Z przyjemnością stanę w kolejce i pozaklinam szczęście :)
    Pozdrawiam. ola.

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam się do zabawy, banerek na moim blogu: http://malafarmaaniki.blogspot.com/ pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  79. O i ja jestem chętna na Twój cukierasek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Udało mi się wstrzelić w setkę w Twoich obserwatorach, więc może uda mi się zdobyć również szczęśliwy los? Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się z dziką rozkoszą :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratuluję 2 latek. I chętnie zapisuję się na włóczkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  83. ja tez dolaczam, chociaz wiary juz nie mam w to ze wygram:) niezla kolejeczka sie ustawila:)

    OdpowiedzUsuń
  84. chętnie powalcze o włóczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  85. I ja z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  86. chętnie się zapisuję po tak uroczą włóczkę
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty