Kolejna serweta na drutach i trochę koronki klockowej:))

Witam !!

Bardzo dziękuję za życzenia urodzinowe:))

Dzisiaj mam zamiar pokazać skończoną serwetę na drutach. Nazywa się Turmalin i schemat pochodzi z gazetki Robótki Ręczne z 1995 roku. Wykonana z kordonka Kaja na drutach nr 3 a prezentuje się następująco:


Jeszcze w trakcie blokowania ale nie mogę się napatrzeć:)) Średnica to 65 cm i już mam kolejną w planach:)) A tak intensywnie ją dziegaliśmy:


Mój brat był na wycieczce w górach a dokładnie w Krynicy - Zdroju i odwiedził panią, która zajmuje się koronką klockową. Przywiózł mi aniołka wykonanego w tej technice:


Zrobił też kilka zdjęć w sklepiku tej pani:







Jednak oglądając w necie filmiki z tą techniką stwierdziłam, że to nie dla mnie wolę zostać przy drutach i szydełku ale namiary na panią sobie zostawię:))

Pozdrawiam!!

Komentarze

  1. Wspaniała serweta :-) Cudny kolor i piękny wzór. A z takim pomocnikiem wszystko musiało się udać ;-)
    Dostałaś ślicznego aniołka :-) Koronka klockowa - idealna do podziwiania, ale dla mnie nie do zrobienia...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękną serwetkę zrobiłaś Basiu:) ale pomocnik bardzo zaangażowany w pracę nad serwetką;) Koronkę klockową podziwiam ale też jak na razie wolę druty i szydełko. Śliczny aniołek:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia o koronce klockowej; wydaje się, że to bardzo ciekawa technika, ale pewnie też sobie odpuszczę i zostanę przy szydełku:) Bardzo ładna jest Twoja serweta, a z kota jest uroczy pomocnik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna serweta,takie ażurowe słońce:))Klocki to magia,cudne rzeczy ludzie z niej wyczarowują,dla mnie jest i pozostanie pewnie tajemnicą:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takim pomocnikiem to nie dziwię się że serweta jest tak piękna.Cudna jest i bardzo wiosenna.Prezent od Brata śliczny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. też podoba mi się koronka klockowa, ale .....na razie nawet nie chcę myśleć o kolejnych pomysłach:) Twoja serweta cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. serweta swietna! a koronka klockowa przepiekna ale ta technika dla mnie to czarna magia!

    OdpowiedzUsuń
  8. BAsienko- serweta zachwycajaca!!!:)- wcale sie nie dziwie, ze ciagle na nia patrzysz i marzysz o kolejnej!!!:)))koronki klockowe mnie urzekaja, ale tez wymiekam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serweta :)
    A Panią ze sklepu znam osobiście, te koronki są ładne, ale z porównaniem kolorowych, które na moich oczach robiła, to było dopiero cudo. Z tego co wiem, to nie nauczy Cię robić na klockach, ale w Bobowej bardzo fajne dziewczyny uczą skutecznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację:)) może kiedyś się przyda:))

      Usuń
  10. dosłownie koronkowo robota! Piękna serwetka, prezentuje się rewelacyjnie! miło, ze bart o Tobie myśli <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Serwetka bardzo ładna, kolorek taki wiosenny.
    Co roku początkiem jesieni jeżdżę do Bobowej na festiwal koronki klockowej.
    Oj naoglądałam się tych cudeniek. Do dziś żałuję, że nie mogę znaleźć tygodnia czasu na taki kursik- a jest taka możliwość.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jak najdzie mnie ochota na naukę to mogę jechać bo wiem gdzie:)) może się tam spotkamy kiedyś:))

      Usuń
  12. śliczna serweta, chyba bardziej mi się podoba w takim kolorze niż biała :)
    serwety na drutach są dla mnie nie do ogarnięcia tak jak skarpety od palców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serwety są w miarę łatwe ale skarpet od palców też jeszcze nie robiłam:))

      Usuń
  13. Podziwiam Twoją serwetkę, która bardzo mi się podoba. Tym bardziej, że ja chyba nie umiałabym zrobić takiego cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki wielkie za komentarze:)
    Jak widzę, wszyscy zgadzamy się, że koronka klockowa jest trudna. Ja na razie nie zamierzam się tego uczyć:)))
    Serwety nie są wcale takie trudne tylko trzeba na spokojnie spróbować:))
    A skarpet od palców też nie próbowałam robić jeszcze:))
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Serwety jeszcze przede mną, koronki klockowej chyba nawet na oczy nie widziałam, ale może za mało szukałam, jestem po prostu opętana drutami:) czy też czasami masz wrażenie , że koty są z innej planety? Każdego dnia mnie zaskakują i intrygują jak żadne inne zwierzęta, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja nie mam takiego wrażenia - ja to wiem:))) U mnie kot był od zawsze jest i będzie a i tak każdy kolejny różni się od poprzedniego:))

      Usuń
  16. Wytwory ręcznie robione wytworami , ale ten wspólnik w robocie to super , jakby nie on to z pewnością by ci tak dobrze nie poszło! Ppzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serweta faktycznie śliczna.
    Brata tylko pozazdrościć.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu serweta prześliczna, ale z takim pomocnikiem, dlatego taka piękna. Jak do tej pory serwety na drutach i koronka klockowa to dla mnie czarna magia. Musisz mi dać namiary na sklepik, ponieważ w czerwcu jadę na wycieczkę do Krynicy Zdroju i bardzo lubię podziwiać takie rzeczy.
    Pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty