Słoiki:)

W wakacje uzbierałam słoiczki po kawie a na rynku w graciarni kupiłam za 5 zł większy pojemnik szklany bo chciałam mieć jakieś pojemniki na przyprawy. Poprosiłam Anitkę z bloga Nitki Anitki o ich ozdobienie a w zamian za to ja zrobię coś dla niej. I zobaczcie jakie cuda zrobiła ze swoimi chłopakami z WTZ:




Dla mnie to arcydzieła:) Czekam teraz z niecierpliwością na to co ja mam zrobić w ramach rewanżu:)

Anitko - jeszcze raz bardzo dziękuję:))))

Wszystkie pojemniczki zagospodarowane:)

Nie przejedzcie się:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Wyglądają rewelacyjnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A mi jeszcze bardziej bo koleżanki, które mnie odwiedzają chciały mi te pojemniki pozabierać:) Ale nie dam:))

      Usuń
  3. Śliczne! Fajna taka wymianka blogerek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne,zazdrość mnie zżera widząc takie cuda.Pozdrawiam Basiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu cudne wiem bo też mam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście arcydzieła !!!
    Aż trudno uwierzyć , że to były takie sobie zwyczajne słoiczki, prawda ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wygląda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne słoiczki, będą niepowtarzalną ozdobną kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze mam kilka większych i mniejszych pojemników podobnych i do tego cukiernicę:)

      Usuń
  9. Jak pięknie będą mieszkać Twoje przyprawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Można zrobić coś z niczego. Trzeba być kreatywnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I trzeba mieć też talent do malowania czego mi akurat brakuje:(

      Usuń
  11. Masz rację Basiu, Anitka potrafi ze swoimi podopiecznymi cudowności robić!!! Dziękuję za życzenia i pozdrawiam gorąco. Gwiazdeczka cudna wisi na choince :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace :) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego bloga :) Na pewno będę zaglądać tu częściej :) Zapraszam również do siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i komentarz:) Zapraszam częściej i biegnę do Ciebie:) pozdrawiam

      Usuń
  13. Łał jakie śliczne, idę na stronę Anity zobaczyć jakie innne cuda tworzy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne!!! Wspaniale się prezentują!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty