Świątecznie się robi..

W sumie do Wielkanocy nie zostało już zbyt wiele czasu i na zamówienie koleżanki zrobiłam jej znaną w sieci serwetką w króliczki:


Mam tylko to zdjęcie i nie zmierzyłam bo już musiała lecieć do nowej właścicielki:) Kordonek Kaja i szydełko bez numeracji bardzo stare:)
Ogólnie nie próżnujemy i z moimi spracowanymi kotami pracujemy intensywnie nad nowym projektem:


Ale często kotka chętniej ogląda film na tablecie niż puszcza nitkę z kłębka:) I jakoś tak dzierganie wykańcza...:



Korzystając z wolnego czasu biegnę kopać ogródek bo czas na sianie niektórych warzyw:)
Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. No to Ci pomogły ;-)))
    Śliczna serwetka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały tydzień zajęło mi zrobienie tej serwety z ich pomocą;)

      Usuń
  2. Ładna serwetka, ten zygzak pod spodem też mi się podoba:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zygzak to ma już swoje lata i dobrze nam służy:)Kotom też:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękna serwetka. Gratuluję Ci takich pomocników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu piękna serwetka! Rzeczywiście święta tuż tuż... ja tez wzięłam się za porządki w kordonkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosenne porządki u mnie zawsze ujawniają jakieś przydasie o których zapomniałam;) pozdrawiam

      Usuń
  5. Serwetka urocza:). Pomoc przy dzierganiu bardzo wyczerpuje, więc trzeba odpoczywać, żeby nabrać siły do następnych prac:)). Pozdrawiam wiosennie:), Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna serwetka ! A pomocnicy pewnie mieli pełno roboty więc i zmęczeni :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje koty mają zawsze pełno roboty:) Przespacerują tam i z powrotem i już odpoczywają:)

      Usuń
  7. Matko, ale dziś zazdroszczę! Twojej koleżance takiej ładnej serwetki, a Tobie wiosny. U mnie codziennie rano jeszcze mocne przymrozki i oprócz ptaków, które mocno już się wydzierają, to wiosna ociąga się z przyjściem. Nawet moich ukochanych bocianów jeszcze nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie już bociany są a gołębie olbrzymie siedzą na jajkach:) Ale nie martw się wiosna przyjdzie do każdego:) pozdrawiam

      Usuń
  8. Urocza serwetka:) Pomocników masz cudnych, bardzo fotogenicznych i przytulaśnych:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwetka przepiękna.Mając takich pomocników to można dziergać bo wychodzą cudeńka.Pozdrawiam i słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. W następnym wcieleniu chciałabym być kotem u jakiejś dziewiarki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna serwetka :) A kociaki słodziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna serwetka, ale ja już niecierpliwie czekam na koniec tego projektu przy którym tak dzielnie pomagają Ci kiciusie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już na szczęście kończę i następny wpis będzie drutowy:) pozdrawiam

      Usuń
  13. Serwetka jest śliczna. Koty dzielnie pomagają. Zwijają, czy rozwijają kłębuszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że rozwijają i bardzo dobrze im to idzie:) pozdrawiam

      Usuń
  14. Fajna serwetka ze świątecznym motywem.
    O.. kizia mizia musi odpocząć :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna serwetka :)Fajniusie masz kociaki. Uwielbiam kotki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie spracowane te Twoje koty;)
    A serwetka bardzo ładna :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko dlaczego tak wolno przybywa przy nich robótki ?:) pozdrawiam

      Usuń
  17. Boskie te Twoje koty Basiu:)serweteczka w króliczki,śliczna!!!!pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna serwetka, te kociaki to mają u Ciebie dobrze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna serwetka i kotki urocze.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Basieńko, zdjęcia zwierzaków przepiękne. Takie "ludzkie" koty, miny i pozy prawie jak u człowieka.Serwetka urocza. Pozdrawiam pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kotek z doczepionym czarnym ogonem superaśny, no dobrze powinnam się zachwycać serwetką, ale kociarą jestem więc koty górą! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem kociara dlatego jest jedno zdjęcie serwety:)

      Usuń
  22. Serwetka jest przepiękna Basiu :*
    Jakich masz fajnych pomocników :)

    OdpowiedzUsuń
  23. serweta jest prześliczna i bardzo świąteczna:)
    a koty widać ze bardzo zmęczone, dziergają chyba zamiast Ciebie:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty