Koniec urlopu

Dzisiaj ostatni dzień mojego urlopu i chcę jeszcze pokazać dwie ostatnie prace. Pierwsza to torba zakupowa z resztek materiałów i ekoskórki:





Kilka kawałków starczyło na całkiem trendy torbę:) Przynajmniej kolejne materiały uwolniłam z szafy a torba zawsze się przyda:)

Poza tym moja mama wyszyła haftem płaskim bukiet kwiatów:




Zwykły materiał bawełniany, resztki muliny i koronki i mamy całkiem ładny obrazek:)

Ostatnio byłam na jagodach w moim ulubionym lesie:



Generalnie jagód jest bardzo mało w mojej okolicy ale na swoje potrzeby udało mi się nazbierać:)
Tymczasem od jutra trzeba wracać do pracy a tak bardzo mi się nie chce...:)

Gorącego tygodnia wszystkim życzę:)

Komentarze

  1. Świetna torba wyszła, pięknie uszyta. Już wiadomo po kim talent odziedziczyłaś, bo haft mamy zachwycający. Wystarczyły resztki i trochę chęci, aby powstały takie wspaniałe prace. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) Teraz w internecie są różne ciekawe pomysły na wykorzystanie resztek i prawie każdy może zrobić coś z niczego:) Wystarczy tylko chcieć:) pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetne robótki a jagódek jest ogólnie mało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wszędzie to słyszę ale może grzybów będzie więcej:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajna torba :) Ja cały czas przymierzam się do uszycia torby na zakupy. Ciągle coś mnie od tego odciąga. Masz zdolną mamę. Bardzo ładny obrazek wyszyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba zawsze Ci się przyda więc nie zwlekaj tylko szyj:) pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo ładna torba i do tego z bardzo ciekawego materiału. Na pewno bardzo się przyda :) Haft , to coś czego sama nie umiem i zawsze podziwiam takie dzieła i ich autorki za umiejętność , cierpliwość i precyzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię haftu płaskiego wolę krzyżykowy ale mojej mamie ładnie wychodzi:) Materiał też mi się spodobał od razu:) pozdrawiam

      Usuń
  5. Super torba, a jagód rzeczywiście wszędzie jest mało ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób mi pisało o braku jagód ale nic nie poradzimy na to:) pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetna torba wygląda na mocną, ale piękny bukiet ślicznie mama wyhaftowała go :)
    Jagód to mogę pozazdrościć u mnie za sucho było i nic nie ma w lesie ;)
    pozdrawiam Basiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było mokro ale zimno i też z jagodami nie za ciekawie niestety ale na swoje potrzeby mam:) pozdrawiam

      Usuń
  7. Basiu,świetna torba :)miałam ci coś podesłać ale zapomniałam bo mama w szpitalu zadławiła się rybą i była w śpiączce przez tydzień teraz trochę lepiej.Haft mamy śliczny :) Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nikt jej nie pilnował przy jedzeniu? Jak moja babcia była w Sieradzu to pielęgniarka ją karmiła. Torba może poczekać jak będziesz miała czas to wtedy wszystko ustalimy.Chyba, że spodoba Ci się jakaś z moich to daj znać:) pozdrawiam

      Usuń
  8. jak ja dawno u Ciebie nie byłam.... tyle u Ciebie się dzieje! Zazdroszczę takiej torby! Sama próbowałam kilka razy coś takiego uszyć, ale efekty były raczej mizerne... a co do jagód - u mnie w ogóle ich nie ma! Mój teść troszkę u siebie nazbierał i przyniósł nam, dla wnusi ;)) i tak jak pisałaś - na własne potrzeby wystarczy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torbę szybko się szyje i w sieci masz pełno tutoriali co i jak:) Bardzo polecam z nich korzystać:) pozdrawiam

      Usuń
  9. Torba bardzo mi się podoba, a haftowany obrazek wygląda przeuroczo.
    Współczuję końca urlopu, ale mam nadzieję, że ten pierwszy tydzień po wolnym upływa Ci w całkiem dobrym nastroju, w końcu najważniejsze, że człowiek ma do czego wracać;-)
    A ja w tym roku nie planuję żadnego wakacyjnego urlopu, pewnie dopiero jesienią...
    Pozdrawiam cieplutko choć wcale nie upalnie, wiem, że Ty nie lubisz, ale mnie trochę brak upałów w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie faktycznie jest pogoda bardzo dobra tylko mniej deszczu żeby było:) Ale akurat w urlopie miałam aurę idealna;) Jesienią będzie taniej jakbyś chciała gdzieś wyjechać. Ja nie mogę ustalić urlopu bo u mnie po prostu cały zakład staje kiedy szefostwo zarządzi. Ale gdybym mogła to właśnie na jesieni brałabym wolne:) pozdrawiam

      Usuń
  10. Basiu kolejna fajna torba! Ja tez bardzo lubię, jak mi resztki znikają z szafy :) Mam nadzieję, że ten pierwszy tydzień po urlopie uplynął na we znośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciężko było bo nawał pracy po urlopie trzeba rozładować ale jakoś daliśmy radę:) pozdrawiam

      Usuń
  11. Wspaniałe prace!!! Torba bardzo praktyczna a haftowane kwiaty poezja!!! Prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu świetna torba, bardzo mi sie podoba i wiem jak bardzo są takie przydatne:)
    Haft też wyszedł świetnie i obie prace bardzo mi sie podobają
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie torby rozchodzą się jak świeże bułeczki więc już myślę o kolejnej:)

      Usuń
  13. Piękny haft :) a toreb nigdy za wiele ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba prezentuje się świetnie , zdolną masz mamę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. chylę czoło przed Twoją mama Basiu
    torba ekstra
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty