Serweta i wygrana w candy:)

Ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu na wszystko. Jakoś jednak przerabiając po jednym rzędzie udało mi się skończyć serwetkę w konwalie. Wzór podobał mi się od dawna ale kordonek wpadł mi w ręce dopiero niedawno na targu staroci. Zapłaciłam 1 zł za sztukę a znalazłam dwa kordonki takie same w boskim zielonym kolorze:)






Wzór bardzo znany z sieci i dobrze się go robi więc polecam. Został mi jeszcze jeden taki kordonek więc na pewno jeszcze coś powstanie:)

Poza tym wygrałam candy u GaMy:))) Dostałam piękna chustę w technice mozaikowej z boskiej ciepłej wełenki:) Jestem zachwycona bo uwielbiam takie duże chusty:) I jeszcze raz bardzo dziękuję za ten wspaniały prezent:))




Jeszcze kilka zdjęć ostatnich z ogrodu tak ku pamięci:





I moje spracowane zwierzaki:




Miłego tygodnia Wam życzę:))

Komentarze

  1. Śliczna serwetka wyszła :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :)
    Piękna serwetka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielony idealnie pasuje do motywu konwalii:-)
    Gratuluję wygranej chusty, miło się będzie omotać, jak już przyjdzie pora:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu wiedziałam że bedaz tych nici konwalie:)
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Basiu podoba sie wzór i to bardzo, też mam ją w planach. Twoja serwetka wyszła wspaniale i ma śliczny kolorek :) Gratuluję prześlicznej wygranej :) Oj przepiękne kwitnące i haha ale super pociechy , a kotek w dodatku na pięknych robótkach sie wyleguje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mój kotek wie co dobre;)
      Polecam serwetkę bo ładnie wygląda na stole:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Serwetka jest bombowa!!!Gratuluję wygranej przepięknej chusty:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie ta serwetka podoba; bede szukac wzoru w sieci. Ale masz piekne kwiaty w ogrodzie! Ja znowu ogrod zaniedbalam, moze w sobotae go troche ogarne. Pozdrawiam, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze zdjęcia z lata bo teraz już pustki zostały.
      Musisz koniecznie pochwalić się serwetką jak skończysz:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Śliczna serweta!!! Gratuluję wspaniałego prezentu!!! Przepiękne kwiaty!!! A zwierzaki urocze!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna serwetka, mam chrapkę na ten motyw już jakiś czas, lecz czasu jak u większości brak.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu śliczna serwetka, kolor też ładny. Fajną chustę wygrałaś. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zieleń i motyw konwalii świetnie z nią się komponuje.
    Chusta wyjątkowej urody, gratuluję wygranej:) Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i praktyczna wygrana! Zwierzęta masz bardzo fotogeniczne, widać, że wykochane i wypieszczone.
    Fajnie pomyślałaś o konwaliach, taka wiosenna jest ta serwetka. Chociaż na zimę też zielony pasuje, bo np. choinka... czyli całoroczny ten zielony kordonek:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kolor pasuje na kazda porę roku:)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Fajnie, że pomimo braku czasu udało Ci się zrobić tak piękną serwetkę.
      Piękna jest też wygrana chusta, na chłodne dni się przyda.
      Zwierzęta rzeczywiście wyglądają na bezsilne. Widać, że ani łapką ani ogonkiem nie mają siły ruszyć. Dobrze, że mogą jeszcze jeść i spać:)

      Usuń
    3. Akurat jedzenie i spanie najlepiej im wychodzi;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Bardzo wiosennie prezentuje się serwetka w zieleni. Gratuluję wygranej, chusta jest super. Miło popatrzeć na szczęśliwe zwierzaki. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna serweta i wspaniałe kwiaty. Szkoda, że lato już przemija...
    A zwierzątka widzę, że zmęczone są, ale chyba leniuchowaniem :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna chusta, jeszcze nie próbowałam tego żakardu. A serwetkę bardzo podziwiam, wiosna na stole w najciemniejsze zimowe popołudnia jest gwarantowana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak a jeszcze na stół postawię domowe dżemy to będzie pełnia szczęścia:) Tego żakardu też jeszcze nie próbowałam. Pozdrawiam

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty