Cardigan po rosyjsku:)

Witam po dłuższej przerwie. Czasami tak jest, że życie zawodowe trochę bardziej nas pochłania ale u mnie na szczęście wszystko się normuje. Wreszcie udalo mi sie skończyć cardigan robiony według filmików na YouTube. Włóczka pochodzi z dwóch sweterków kupionych w sh po 2 zł za szt. Jest to cardigan typu open. Zrobiłam go bo bardzo podobała mi się plisa:)







Tutaj macie załącznik w postaci Miśki, która zawsze włazi mi w kadr jak jest w pobliżu:)




Ogólnie to kolory fioletowy i malinowy. Całość robiona na drutach z USA 5,5mm kupionych na targu staroci za 1zł. Robiło się świetnie:) Zresztą sporo tej wełny mi jeszcze zostało więc coś muszę wymyśleć. Wytrzymałam dzisiaj w tym swetrze tylko dwie minutki bo upał od rana mamy wielki prawie 30 stopni. 

A dla chętnych podaję linki, z których korzystałam:
1. Kurs 1
2. Kurs 2
3. Kurs 3
4. Kurs 4
Polecam róznież początkującym bo nie jest trudny i na filmikach świetnie wszystko widać.

Kwiatowo storczyki kwitną pełną parą a i w ogrodzie kolorowo. Zakwitają moje samodzielnie wyhodowane z odnóżek róże i zrobię im po kolei zdjęcia:) Jestem z nich bardzo dumna:) Mam też pokrzywowiec:



To bardzo ciekawa i dekoracyjna roślina i koniecznie będę próbowała przetrzymać ją przez zimę.

A tak kwitła moja wiśnia w maju:


Pierwszy raz zakwitla takim ogromem kwiatów a teraz mam po prosto kaskady wiszących zielonych owoców - jak wszystko dojrzeje to będę miała sporo pracy z nimi:)

A na koniec Miśka w pełnej krasie tuż po dzisiejszym strzyżeniu:


Na razie jeszcze mordki nie da sobie ostrzyc ale będziemy próbować dalej:)

Komentarze

  1. Śliczny sweter! Mój też już ukończony, aleśmy się zgrali! ☺
    Wiśnie w tym roku kwitły jak szalone, szkoda, że w mieście tak mało owocowych drzew...
    uściski ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę zobaczyć Twój:) Będzie dużo owocu w tym roku:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetnie wyszedł Ci ten sweter. Plisa rzeczywiście efektowana :)
    Pięknie zakwitła Twoja wiśnia. To tylko znak, że może nie będzie tak źle i owoców w tym roku będzie dużo.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak było bo ceny owoców i warzyw inaczej będą bardzo wysokie. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Basiu, jesteś mistrzem recyklingu :-) Sweter świetny, plisa piękna, wcale sie nie dziwię, że się na ten model skusiłaś. Moja wisnia zmarzła, wszystkie kwiatki sczerniały, Ogórki żadne, fasola marna..... Powodzenia w uprawie, może u Ciebie będzie lepiej.

      Usuń
    3. Aż tak źle u Ciebie w ogrodzie? Może jednak coś wyrośnie ale wiśni szkoda. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetna ta plisa, bardzo mi się podoba, w ogóle cały sweter cudo, lubię taki długie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszedł ten sweterek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię niezapinane swetry, a ten jest wyjątkowo ładny z tą ozdobną plisą.
    Sunia ostrzyżona wygląda super - ja bym tam jej zostawiła taką kosmatą morkę, cudna jest :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na mordce jest najwięcej kleszczy dlatego chcę się pozbyć włosów. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Pamiętaj, że obcięcie "wąsów" jest dla psa bardzo bolesne. A z kleszczami można sobie radzić w inny sposób. Ja używam specjalnej obroży i sunia nie łapie ich na razie wcale.

      Usuń
    3. Akurat o wąsach wiem i ich nie ruszę😁tylko brodę obetnę bo i tak jest ciągle mokra😉pozdrawiam

      Usuń
  6. Włóczka tania ale w sweterku wcale tego nie widać. Wprost przeciwnie, bardzo ładnie się prezentuje a ta plisa też mnie zauroczyła. Pięknie zdobi cały sweterek:)
    Miśka wspaniale się wywiązuje z roli modelki:)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyszedł 🤗🤗🤗
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny sweter. Pięknie połączyłaś kolory Basiu. Lubię takie sweterki bez zapięcia. Ten pokrzywowiec mnie zaintrygował, ciekawie wygląda. Ja w tym roku doczekałam się kwitnienia róży, którą nasadziłam 3 lata temu z patyczka, więc rozumiem Twoją dumę i radość :)))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 4 takie róże i kwitną w tym roku więc wiem o co chodzi😁sweter powstał trochę z przypadku ale ładnie wygląda. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Fajna jest ta plisa bardzo dekoruje pasiaczek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter wygląda bardzo ładnie. Dzięki za namiary do kursu. A Twój ogród niezmiennie mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspanialy sweter,piekna MISIA,gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu plisa rzeczywiście warta uwagi, a sweterek wyszedł Ci świetnie! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękny sweter i energetyczne kolory! Lubię ogromnie paski, a pliska dodaje szyku:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu kardigan rewelacyjny i jeszcze tak tanio włóczkę nabyłaś łał :) Miśka super już tego pyszczka nie trzeba jej tam za mocno golić haha Kwiatek ciekawy oj i wart przechowania, a wiśnia cudna ja też uwielbiam taki widok kwiecia ( u mnie już ptaki cały owoc zjadły) ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny ten Twój sweterek jeszcze te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna plisa. Chyba "odgapię" :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty