Tęczowy:)

 Prawie dwa tygodnie temu skończyłam swój tęczowy cardigan:) Wreszcie mam chwilę żeby go wrzucić tutaj. Połączyłam włóczki Tiftik oraz Yarn Art Flowers. Wykorzystałam około 3 motków pierwszej i półtora motka drugiej robiąc na drutach 3,25. Wzór to sweter Ninni autorstwa Hanny Maciejewskiej. Robiłam od góry w jednym kawałku a plisę dekoltu dorobiłam osobno na drutach nr 3.




Po raz pierwszy musiałam mieć wzór ażuru pod ręką żeby dobrze wychodził. Przód pozostaje gładki i jego ozdobą są przejścia kolorów. 


Niestety pogoda nie pozwala mi na zrobienie porządnego zdjęcia ale jak się nadarzy okazja to na pewno to zrobię. 


Włóczki Yarn Art Flowers i tego typu z przejściami kolorów zawsze mnie zachwycały ale teraz wiem, że więcej ich nie kupię. Denerwują mnie te pęki co jakiś czas. 

Poza tym aktualnie wreszcie się urlopuję i nadrabiam wszystkie zaległości. Mam już zaczęty kolejny cardigan tym razem melanżowy. Dalej trzymam się postanowienia i nie kupuję włóczek. 

Na parapetach zaczyna się u mnie wiosna. Storczyki powoli rozkwitają ferią barw.



A Miśka pilnuje obejścia od czasu do czasu a potem odpoczywa...


......i odpoczywa dalej......


......... często nie odpoczywa sama tylko w towarzystwie:)


Niektórzy to mają dobrze:)
Pozdrawiam wszystkich i do rychłego zobaczenia:)

Komentarze

  1. Ślicznie,bardzo ładny ten ażurowy wzorek 🌺🌺🌺🌺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale odpoczywają! Boskie! A kardigan bardzo ładny :) Ja lubię te włóczki bardzo. Twój piesio przypomina moja Fifi, tylko moja jest kudłata wszędzie, ale ma taką sama brodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest po sznaucerze. Poza tym strzygę ją co dwa miesiące.

      Usuń
  3. Ależ śliczność! ♥ Piękny ten Tęczowy! Cieszę się, że w końcu mogę zobaczyć :-) No kawał dobrej roboty! Niech grzeje i dobrze się nosi! :-)
    Zwierzaczki są urocze ♥ A storczyki - ach! ♥
    Urlopuj się, urlopuj! Wypoczywaj, ładuj baterie! Niech ten urlop nie mija zbyt szybko ;-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście wolno na razie czas leci ale sporo rzeczy mam jeszcze do załatwienia. A storczyki kolejne już się szykują do kwitnienia. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo ładnie i ciekawe wymieszałaś włóczki i kolory. Sweterek wyszedł super. Myślę że będzie intensywnie noszony. Mnie też denerwują te supły w gradientowych motkach.
    Zwierzaki jak zwykle spoko-luzik:) Aż im zazdroszczę tego wyluzowania:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciepły i energetyczny sweterek. No i co tu dużo mówić, obecnie biorę przykład z Twoich zwierzaczków, one wiedzą co do re 😉🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu listopadowy brak światła nic a nic nie zaszkodził sweterkowi, bo i tak widać, że jest świetny. Podoba mi się włóczka i wzór. No i pięknie go wydziergałaś. Storczyki niezmiennie podziwiam, a zwierzakom zazdroszczę tego luzu ;))). Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wyszedł ten tęczowy, chociaż dla mnie bardziej kolorowy przy tym miksie włóczek ;) super jest, taki pozytywny i energetyczny, i ten tył. Zazdraszczam pozytywnie urlopu. Głaski dla futrzaków, im to dobrze ;) a Twoje rośliny niezmiennie zachwycają o każdej porze roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne że jest ciepły 😁Urlop jeszcze tydzień przede mną więc mam nadzieję jeszcze podgonić druty😁pozdrawiam

      Usuń
  8. Fajny wzór, taki 3D. Połączenie kolorów super - rozgrzewa już samo patrzenie na v ten sweterek.
    Masz na myśli nierówności na włóczce? Też nie denerwują, szczególnie w tych droższych gdzie oczekuję wyższej jakości..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nierówności i supełki - wolę sama decydować jak związać i w którym miejscu zeby było ok. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Świetny ten kardigan, łączy oryginalność i praktyczność. Energetyczne, ciekawe kolory, piękny ażur i wygodny fason. Też robiłam takie wzory ażurowe, które wymagały stałego patrzenia, choć nie wyglądały na takie. Jednak patrząc na te plecy trzeba stwierdzić, że warte były poświęcenia nieco więcej czasu. Piękny sweter i piękny listopad, urlop, kwiaty i wyluzowana zwierzyna:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko słonecznych dni mi brakuje bo ciągle pochmurno jest i ciemno. Teraz robię gładki sweter bo włóczka ozdobna to i wzoru nie ma co wprowadzać. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Jestem zachwycona kardiganem. Jest piękny.
    Kwiaty cudne - umilają każdy dzień. W kwiaciarni dostaję małpiego rozumu - kupiłabym cały sklep :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ostatnio ciężko mi było wyjść z jakiegoś marketu bo tyle kwiatów było 😁pozdrawiam

      Usuń
  11. Super sweter, tył pełna niespodzianka. Jak to robisz że kwiaty tak kwitną . Do towarzystwa odpoczywającego chętnie bym dołączyła. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku, ile ten sweter musiał zająć Ci czasu, ale było warto :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty