Chusta

Witam!!
U mnie jest zimno i pada więc na dworze nie ma co robić a pomidory już włożyłam w słoiki jako przecier i takie w kawałkach też - zawsze coś da się z nich zrobić.
A wczoraj skończyłam chustę. Kiedyś zafascynował mnie wzór chusty Teardrop. Moja chusta nie jest oryginalna tylko bardzo podobna do niej. Wzór otrzymałam od Agnieszki z Wełnianego Ciuszka, której bardzo dziękuję. A teraz kilka zdjęć:




Zrobiona na drutach 3,5 z bardzo cieniutkiego akrylu w dwie nitki. Brzeg lekko się zwija co bardzo fajnie wygląda. Kolor jest intensywnie zielony czego mój aparat nie pokazuje. Wymiary po rozprasowaniu to ok. 142/67 cm. Jest leciutka i miła w dotyku i bardzo mi się podoba a Wam?
Wiecie, że jutro jest spotkanie robótkowe w Łodzi? Odbędzie się w kawiarni Retro Cafe na ulicy Moniuszki 11 o godzinie 16. Ja też się wybierałam, ale niestety od 3 dni jestem silnie przeziębiona i niestety nie dojadę a szkoda. Jeszcze nie byłam na takim spotkaniu i chciałam zobaczyć jak tam jest ale może innym razem.
W kwestii robótkowej to mam coś wrzucone i na druty i na szydełko więc nie lenię się.
Podrawiam!!

Komentarze

  1. Pięknie się prezentuje ta chusta a kolorek ma śliczny:)) zdrówka Ci życzę pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w klubie Basiu!!!Ja tez się rozchorowałam i nie przyjdę!szkoda mi bardzo :)Chusta fajna ,ciekawy wzorek i kolor:)))pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna chusta.
    Życze dużo zdrówka.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia życzę - chusta super - owiń się nią i wygrzewaj :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta.
    U nas też raczej chłodno i też machnełam chustę:)
    Pozdrowienia z Oslo Lacrima
    ps czy potrzebujesz weryfikację obrazkową?
    To strasznie utrudnia pisanie komentarzy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję weryfikację wyłączyć tylko muszę popatrzeć co i jak pozdrawiam Basia

      Usuń
  6. Basiu, wspaniała chusta. Ja też wykorzystałam ten wzór w chuście. Muszę sprostować, że nazwa mojego blogu to Wełniany Ciuszek a nie Włóczkowy Ciuszek. Mam pytanko, gdzie można dowiadywać się o spotkaniach robótkowych. Mieszkam w okolicach Łodzi i może kiedyś bym się wybrała. Pozdrawiam. Agnieszka.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł bloga poprawiony błąd powstał z pospiechu za bardzo przepraszam pozdrawiam Basia

      Usuń
    2. spotkanie robótkowe odbędzie się 7 października 2012 w RETRO CAFE ulica moniuszki 11, godzina 16,00

      Usuń
  7. Pięknie się prezentuje w takim kolorze:)
    Zrób coś z tą weryfikacją bo to odstrasza od pisania komentarzy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, nie ja napisałam informację o spotkaniu robótkowym. Ja się podpisuję. Pozdrawiam. Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna chusta:)
    pozdrawiam bieta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty