Szaliko-komin i czapki

Cześć!!

Oglądałam w necie chyba od zeszłego roku kominowe szaleństwo, czyli zamiast robienia szalików zdecydowana większość dziewczyn decydowała się na komin. Ja sobie też zrobiłam jesienią taki zwykły wkładany przez głowę bez zawijania ale nie przypadł mi do gustu i szybko go sprułam. Za to w tym roku wykombinowałam sobie tzw. szaliko - komin czyli krótszy szalik z guzikami do zapinania. Zakładam jak szalik, zawijam się i zapinam z przodu na guziki. A wygląda to tak:

I teraz całość:
Włóczka dość gruba w kolorach malinowym i szarym ( dokładnie jak na zdjęciu pierwszym ), druty 4,5. Do szaliko - komina dorobiłam 2 czapki - malinową i szarą. I od razu się przyznaję, że w takiej wersji komin mi odpowiada bo nigdzie mi nie wieje i podwiewa jak w zwykłym kominie.

A teraz zobaczcie jak ciężko pracują moje koty nad kolejnym projektem:

I w zbliżeniu:
Ciekawe co nam z tej ich pracy wyjdzie?:)

Pozdrawiam!!!

Komentarze

  1. Bardzo ładny i czapeczki też, fajny komplecik :)
    Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na zimowy komplecik:)) No kochana ja się nie dziwię, że tak szybko dziergasz jak masz takich pomocników :))) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. A kotek śpi i o mleczku sobie śpi :)) Świetny pomysł z tym szalo-kominem! Mi również się kominy podobają, ale zawsze mam problem z zamotaniem się w nich :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Olá!
    Bonito e diferente! Deste modelo eu ainda não tinha visto!
    Abraços

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ten szlik! A możesz napisać jak go zrobić? Ja swoją przygodę z drutami dopiero zaczynam i mię bardzo wiem jak zrobić kolorowy warkocz na szarym tle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szaliczek jest bardzo prosty trzeba nabrać oczka w kolorze szarym i w pierwszym rzędzie podzielić oczka na 3 części: pierwszą przerobić kolorem szarym, dowiązać kolor na warkocz i przerobić oczka przeznaczone na warkocz, potem dowiązać znowu kolejny motek szarego i przerobić resztę oczek. Tak robić z 3 kłębków do samego końca pamiętając o krzyżowaniu nitek z lewej strony roboty:))

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty