Powoli dziergam...

Miałam ostatnio kryzys rękodzielniczy i normalnie nic mi nie wychodziło. Co zaczęłam to sprułam. Aż w końcu chyba wyszłam na prostą i powstała mała serweta na drutach. Schemat znalazłam na blogu Lacrimy ale zrobiłam go bez bordiury brzegowej:



Kordonek Cable 5 w kolorze ecru i druty tym razem 2,5. Średnica to około 44 cm. Jeszcze trochę mi tego kordonka zostało i pewnie powstanie jakiś aniołek:)

Wczoraj skończyłam komin - otulacz na guziki i planuję czapki, które może trochę pomogą w wyrobieniu resztek:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Śliczna serwetka! Ja jeszcze nie robiłam serwet na drutach, a bardzo mi się podobają :) Czekam na zdjęcie otulacza :)
    Miłego dziergania!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do dziergania serwer bo to nie jest wcale takie trudne:)

      Usuń
  2. Bardzo ładna serweta.Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna serwetka, ja na drutach serwet jeszcze nie robiłam :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować taką serwetę zrobić a zobaczysz jaka to frajda:)

      Usuń
  4. Bardzo ładny udzierg.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Linda toalhinha, ficou delicadíssima!
    Abraços!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna serwetka bardzo fajnie Ci wyszła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetka śliczna Ci wyszła - dobrze, że przezwyciężyłaś niemoc robótkową.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu podziwiam to Twoje cudo, tym bardziej, że wykonana metodą, którą ja nie umiem :(( No ale cóż nie można wszystkiego w życiu umieć;))) Jest przepiękna. CUDO. Ja już pomału znudziłam się tymi czapkami, kominami, rękawiczkami i dla odmiany robię szydełkową serwetę. Mam nadzieję, ze wkrótce ją skończę. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna serweta - przepiękny wzór i doskonałe wykonanie :-) Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serweta na drutach znajduje się w moich rękodzielniczych planach na przyszłość, jeszcze nie wiem kiedy, ale kiedyś na pewno zgłębię ten temat, inspirację już mam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serwetka:) Lubię takie robione na drutach, ale gdy potrzeba zrobić serwetkę, to jednak łapię za szydełko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wcale się nie dziwię bo szydełkiem idzie szybciej dzierganie:) pozdrawiam

      Usuń
  12. Rewelacyjny wzór :)
    Aż zaparło mi dech w piersiach :)
    Niestety nie umiem robić serwetek na drutach ,choć kiedyś ciocia mi pokazywała, ale to było dawno temu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie umiałam aż się zaparłam i szybko poszło :) I teraz wszystkim polecam naukę dziergania serwet:) pozdrawiam

      Usuń
  13. Bardzo ładna serwetka - podoba mi się ten wzór :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się spodobał i myślę o jego ponownym wykorzystaniu:) pozdrawiam

      Usuń
  14. Cudo Basiu !!! Uwielbiam bielutkie serweteczki na mebelkach , nie patrzę co modne co nie , kocham takie klimaty i jak czas pozwala sama też takie dziergam :) Pozdrawiam i słonko zostawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też robię bo mi się po prostu podoba:)) pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty