Znowu hurtowo:)

Znów mam do pokazania małe resztkowe projekty. Tym razem to dwie czapki i przepaska:


Pierwszą czapkę zrobiłam z resztek zielonej włóczki, która została z poprzedniej czapki dorzucając trochę bieli. Druty 4,5 i jeden wieczór dziergania:


Kolejna czapka to Magnolia wydziergana z włóczki Mimoza w kolorze szarym też na drutach 4,5:


Z kolei przepaskę na głowę zrobiła moja mama na drutach 3,5 z jakichś resztek brązów:


Jak widać, wszystkie robótki są małe i pozwalają pozbyć się małych kłębków, których nadal nie ubywa:)

Zostawiam Was z moim przeuroczym tłuścioszkiem Łatkiem życząc miłego tygodnia:)


Komentarze

  1. Ładnie wykorzystane resztki,czapeczek nigdy za wiele :))Kociak niezły luzak:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak przyjdzie zima to będę miała na każdy dzień inną czapkę;)

      Usuń
  2. Świetne czapki.Bardzo ładny wzór ma opaska .Kociak boski Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne czapki i świetna przepaska :-)
    ALe i tak najlepiej wygląda Łatek - widać, że mu dobrze ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że mu dobrze skoro ma pod sobą taki ciepły koc;) pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo fajne czapki, obie w moim ulubionym fasonie - właśnie takie małe i przylegające:-)
    Po Łatku widać, co kotom do szczęścia potrzeba - kawałek miękkiego koca:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie czapki są najwygodniejsze bo nic mi nie dynda;) A Łatek korzysta z koca częściej niż ja:)

      Usuń
  5. Śliczne. Super pomysł na wykorzystanie resztek. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich resztek mam jeszcze dużo więc sporo takich małych projektów powstanie:)

      Usuń
  6. Basieńko, śliczne Twoje resztkowe udziergi. Od razu mnie powaliła Magnolia, bo od roku mam ochotę na nią. Robiłam już ale nie dla siebie. Zielona też urocza i opaska-fajny pomysł. Zdjęcie koty bezcenne!Pozdrawiam cieplutko1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magnolię dzierga się szybko więc polecam ale mam ochotę na czapkę w liście, którą zrobiłaś kuzynce:)

      Usuń
  7. Prześliczne czapeczki - magnolia superaśna we wzorku i kolorku :)
    Ach a jakie lenistwo ja bym już po brzuchu tarmosiła hihi ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślisz, że co robiłam po pstryknięciu fotki;) pozdrawiam

      Usuń
  8. Basiu bo resztek nigdy nie ubywa, mam to samo :D
    Magnolia prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj masz rację resztek nie ubywa choćbym nie wiem co robila:) pozdrawiam

      Usuń
  9. BAsienko- sliczny wzor tej popielatej czapeczki- gdzie go dorwalas? oczywiscie wszystkie dzieła piekne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne, a kocurek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię czapek, ale takie to nosiłabym

    OdpowiedzUsuń
  12. Lindos trabalhos parabéns!
    Não sei fazer tricô mais aprecio muito essa arte.
    Beijos aqui do Brasil !

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapki śliczne ... ale czy musisz wróżyć zimę ... Magnolia faktycznie jest jeszcze ładniejsza.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię śnieżne zimy i juz nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie:) pozdrawiam

      Usuń
  14. Resztki wykorzystane świetnie a i w głowę będzie ciepło:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapki bardzo ładne, mają fajne kolory i wzory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne resztkowce. Mnie się najbardziej podoba zielona czapeczka z paseczkami, pomysł prosty, a wygląda uroczo, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że był tylko jeden motek tej zieleni bo przydałby mi się szalik:) pozdrawiam

      Usuń
  17. Basiu, jesteś tytanem robótek!!! Śliczne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ciepła kolekcja ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty