Kamizela:)

Od wczoraj u mnie wieje i leje i w ogóle pogoda jest paskudna dlatego siedząc w domu skończyłam kamizelkę dla swojego wuja. Zrobiłam ją na drutach 5,5 z wełny owczej w dwie nitki od dołu w całości a potem od pach rozdzieliłam i każdy element kończyłam osobno. Powstało coś takiego:



A wełna pochodzi z sh a konkretnie z wielkiego wydzierganego swetra męskiego, który nie był noszony i został przeze mnie zakupiony za całe 1 zł:) Prucie poszło szybko a potem ze dwa lata włóczka odleżała swoje aż nagle wuja wyskoczył z pilną potrzebą posiadania kamizelki i włóczkę wyrobiłam prawie do końca a było jej pól kilo.

Na dzisiaj tyle:) Zmykam do kolejnych robótek:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Basiu ale u Ciebie ładny śnieżek pada ;) Super kamizelka wygląda świetnie i idealnie pasuje, a i wełenka mocy nabrała i się przydała bo zakup jak widać się udał :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakup bardzo się udał i wuja zadowolony:)
      A śniegu już nie mogę się doczekać:) pozdrawiam

      Usuń
  2. No fajnie wyszła Ci ta kamizelka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uszczęśliwiłaś wujka a w takiej kamizelce to i zima nie będzie straszna:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka piękna. Twój wuj ma prawdziwe szczęście, że ma Ciebie. No i podziwiam osoby, które potrafią dawać drugie życie włóczce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego upolować coś fajnego w sh:) pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetny zakup, świetna kamizelka i najważniejsze że przypasowała wujkowi:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Basieńko, kamizelka wspaniała, wujek widać jest zadowolony, a to najważniejsze!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wujek bardzo zadowolony i zostawił kamizelkę na święta:)

      Usuń
  7. Bardzo fajna kamizela. Też parę razy szukałam w SH włóczki bądź swetra na sprucie, ale mi się nie udło nic upolować. Super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do sh trzeba chodzić regularnie bo tylko od czasu do czasu można znaleźć coś fajnego:)

      Usuń
  8. Kamizelka z pewnością cieplutka ;) Wujek będzie zadowolony. Ja mam piękny męski sweter z wełny kupiony lata temu przez moją mamę, tyle że popełniono na nim pewnego rodzaju profanacje. No kto wycina dzianinę jak materiał, obszywa overlockiem i zszywa sweter w całość? Nie ma co pruć bo zostaną kawałki włóczki, z których co najwyżej da się zrobić pompony. Mąż uznał, że będzie go nosić ale zimy ostatnio nie sprzyjają tak grubym sweterkom. Pociąć dzianinę...nie no nie mogę. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że to bardzo często spotykana wada w swetrach w lumpku. Ile razy widziałam świetny sweterek z bardzo dobrej jakościowo włóczki, który był poprzecinany i przeszywany overlockiem. A szkoda, bo niestety nie można już nic z taką włóczką zrobić.

      Usuń
  9. Super kamizelka wyszła i z fajnej włóczki, a najważniejsze, że widać, że Wujek bardzo z prezentu zadowolony. Świetnie na nim leży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leży bardzo dobrze a ja wyrobiłam trochę zapasów:)

      Usuń
  10. Fajna kamizela:) Widać, że wełna gruba, ciepła i dobrze, że dałaś jej drugą szansę. Na zimę idealna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kamizelka - idealna dla mężczyzny :-) Rewelacyjny pomysł z zamkiem pod szyją.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamek wszyłam na maszynie i dzięki niemu wygodniej jest zakładać kamizelkę:)

      Usuń
  12. Ficou muito bonito, o modelo está elegante!
    Abraços e ótima semana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, bardzo fajna:) wujek pewnie zadowolony:) pozdrawiam CIĘ serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na zdjęciu widać jak się śmieje;)) pozdrawiam

      Usuń
  14. Fajnie to wymyśliłaś! Wuj najwyraźniej zadowolony,zapasy wyrobione. Super!!!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z siebie zadowolona bo zapasów nieznacznie ale zaczyna ubywać:) pozdrawiam

      Usuń
  15. Bardzo fajna kamizelka, a wuj jak widać zadowolony :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna kamizelka ! Spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda na cieplutka. ..ja aktualnie dziergam kamizelkę dla wujka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wełna i jest bardzo ciepła:) Na razie mam przerwę w dzierganiu męskich kamizelek:) pozdrawiam

      Usuń
  18. Model przesympatyczny , kamizelka przeurocza , u mnie pada i wieje , zastanawiam się czy coś takiego pięknego nie wydziergać :)) Sciskam i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty