Czapka i karmnik:)

Ostatnio zauważyłam brak niebieskiej czapki w szafie. Mam niebieską chustę a nie mam czapki? No nie może tak być:) Wzięłam resztki akrylu z tejże chusty i dorzuciłam granatową włóczkę moherkową ze srebrną ciekawą nitką  i na szybko powstała prosta czapa na drutach numer 4,5:




Czapa gruba i ciepła tylko aktualnie na dworze bardziej wiosennie:) Granatowa wełenka jest z lumpka a srebrna nitka jest w rzeczywistości wielokolorowa tylko na zdjęciach tego nie widać.

Przy okazji pochwalę się nowym karmnikiem brzozowym zrobionym przez moją mamę:)




Drzewo przywiezione z lasu odpowiednio pocięte w pół dnia zostało przerobione na karmnik. Jeszcze się przyda w tym sezonie :)

Miłego weekendu:)

Komentarze

  1. Cześć Basiu :)
    Fajna czapka ci wyszła. Karmnik super, bardzo pomysłowy, takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wypatrzyłam go na jednym z portali i sporo kosztował:) pozdrawiam

      Usuń
  2. Basiu, masz zdolną mamę, karmnik bardzo pomysłowy. Takie proste czapki są najfajniejsze, ta wygląda na miękką i ciepłą, na pewno jeszcze tej zimy się przyda. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) A zimy chyba już nie będzie:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Chusta z czapą fajne, ale ja już nie chce zimy.
    Ptasia stołówka fantastyczna ... obszerna i dach ma przewiewny. Super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta miotła jest na płycie drewnianej więc do środka nic nie leci:)

      Usuń
  4. Czapka do chusta bardzo fajnie pasuje, a karmnik pomysłowy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No, Basiu! Nie do pomyślenia, żebyś w szafie nie miała niebieskiej czapki? Hihihi
    Czapka ładna, ale tym razem karmnik wykonany przez Twoją mamę... Czadowy, no po prostu odjazd :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakieś wielkie przeoczenie było ale nie ma co się dziwić skoro w szafie jest.... kilkanaście czapek:))
      Czyli muszę mamę pochwalić:) pozdrawiam

      Usuń
  6. Fajny misz-masz kolorow w czapie :) a taki karmnik na bank sie przyda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny melanż wyszedł i razem dobrze wygląda w komplecie:)

      Usuń
  7. Karmik dla ptaszków jest odlotowy jak i komplet zimowy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Karmnik super, fajny pomysł,

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna czapka. Od razu widać, że cieplutka :)
    Karmnik super - fajny pomysł z tymi gałązkami.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gałązki przykrywają płytę i dzięki temu całość wygląda naturalnie:) pozdrawiam

      Usuń
  10. Wielkie brawa dla Mamy.Karmnik rewelacja.Nie przepadam za kolorem niebieskim ale komplecik fajny.Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karmnik, ptaki będą zadowolone! Fajna czapka może jeszcze tej zimy założysz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czapka super a obok to chyba chusta - lubię takie kolorki :)
    Piękny karmnik cudnie się prezentuję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak fajnie umieć samemu zrobić brakującą rzecz do kompletu - fajna czapa! A karmnik rewelacyjny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że coś się potrafi zrobić daje wielkie możliwości:) pozdrawiam

      Usuń
  14. Fajna czapka, ładny kolor:) Karmnik świetny! Na razie to się chyba te rzeczy nie przydadzą, ale tak bliżej Świąt Wielkanocnych, to kto wie;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio często tak się zdarza:) Już słyszałam że ma być śnieg na święta:) pozdrawiam

      Usuń
  15. Zmyślna kobieta z Twojej Mamy, karmnik prezentuje się niesamowicie fachowo, bardzo mi się podoba:-).
    Czapa bardzo ładna. Też sobie uświadomiłam, że nie mam niebieskiej. Jednobarwno niebieskiej. A też by mi się przydała. I właśnie z takim wywijanym ściągaczem:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, przecież jednobarwnej niebieskiej też nie mam:) Dziękuję za uświadomienie mi tego a właśnie przyda mi się mały przerywnik teraz:) pozdrawiam

      Usuń
  16. Świetna czapka :-) Z chustą tworzy duet doskonały :-)
    Karmnik rewelacyjny! Bardzo zdolną masz mamę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No po kimś swoje zdolności odziedziczyłam;) pozdrawiam

      Usuń
  17. Brawa dla mamy! Kreatywna kobitka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czapka i chusta pieknie wygladaja.Pomyslowy karmnik.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu, jesteś niesamowita! Czapka prosta i puchata na pewno się przyda razem z chustą jeszcze w tym sezonie. U nas zimno!Nigdy nie widziałam tak pięknego karmnika. I ta miotła, żeby też odlecieć...Nie wiem, czy Ci wspominałam, że zawsze chciałam zostać czarownicą. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie wiosna więc komplet leży i czeka:)
      A jakby co to.... miotły mam w zapasie:) pozdrawiam

      Usuń
  20. karmnik wymiata- jest rewelacyjny!!
    Czapka i chusta świetna i z tego co prognozują to jeszcze się przydadzą w tym roku :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u mnie zimy ma już nie być:) Chyba będzie lepiej jak zrobię skarpety:) pozdrawiam

      Usuń
  21. Muito bonita, a cor azul é sempre bem vinda!
    Achei genial o alimentador, e muito bem feito!
    Abraços e ótima semana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Doskonały przykład na powiedzenie "potrzeba jest matką wynalazku".
    A karmnik wygląda przepięknie. Pokażę go mężowi, bo postanowiliśmy dwa dni temu, że w naszym ogródku brakuje właśnie TEGO sprzętu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz:) To się wstrzeliłam z tym karmnikiem idealnie:) Od kilku dni bardzo się przydaje bo śnieg pada nieprzerwanie i ptactwa naleciało:) pozdrawiam

      Usuń
  23. Chusta o czapka świetne :)
    Karmnik naprawdę rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Można z resztek wyczarować coś ładnego i przydatnego? Można :)
    Podziwiam mamę za wykonanie świetnego karmnika.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze raz tu przybywam. Dodałam blog do czytnika. Zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i będę zaglądać do Ciebie :) pozdrawiam

      Usuń
  26. czapka słodka! karmnik masz dokładnie taki sam jak ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czapka może posłużyć za rok :) Fajny pomysł na karmnik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak to jest, że my - dziewiarki - tak lubimy kolor niebieski i jego odcienie? :) Czapka jest świetna! No i na dziś - akurat! u nas jest śnieg...
    Twoja mama zrobiła rewelacyjny karmnik!

    OdpowiedzUsuń
  29. super dobrałaś kolorki dla czapki i chusty :) a karmnik...???? zaparł mi dech w piersiach, rewelacja!!!!
    pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w mojej zabawie :)
    P.S. a gdzie banerek? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie banerek jak tylko usiądę do komputera:) Dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  30. Czapka super - ale karmnik? Sama bym w taki posiedziała :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Czapeczka jest super, ale karmniczek przepiękny !! Uwielbiam Cie odwiedzać , zawsze coś miłego :) Sciskam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczności czapka. I karmnik świetny u mnie ptaki nie mają takich dogodności. To znaczy moje mają brzydki karmnik :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Kapitalny karmnik.
    wysylam link do syna bo nasz sie ledwo kupy trzyma.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pochwal się jak będzie zrobiony:) pozdrawiam

      Usuń
  34. świetny ten karmnik :) na pewno niejeden cudowny ptaszorek w nim zagości :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty