Różnie w życiu bywa i wakacyjnie

Dawno nie pisałam ale niestety letnie miesiące skutecznie odciągają mnie od dziergania na rzecz ogrodu i przetwórstwa owocowo - warzywnego:) Dzisiaj zatem kilka migawek kwiatowych z ogrodu by zapamiętać ten kolorowy czas:












W następnym poście pokarzę zdjęcia zwierzaków robione latem :)

W życiu bywa różnie i pewnie nie jedna z Was się o tym przekonała. Wczesną wiosną zmieniłam pracę i na początku byłam bardzo z niej zadowolona. Ale z czasem zobaczyłam, że pracowników można traktować jak przysłowiowe śmieci. W poniedziałek z pracy odeszłam bo nie zgodziłam się traktować ludzi w tak paskudnie przedmiotowy sposób. Może uda mi się dostać jakąś normalną pracę  ale zobaczymy jak to będzie. Na razie muszę kilka dni odpocząć. Wróciłam do dziergania i robię a właściwie kończę kamizelkę dla mamy w fioletowych melanżach :)

Podobają się Wam moje kwiaty? W przyszłym roku mój ogród będzie wyglądał zupełnie inaczej:) Powiem tylko, że udało mi się zrobić sadzonki róż pnących w kilku kolorach...:)

Do następnego wpisu:)

Komentarze

  1. Tęsknię za taką pogodą, jak u Ciebie na zdjęciach. U mnie dziś potwornie zimno.
    Życzę powodzenia w poszukiwaniu pracy.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też zimno ale na grzybach byłam i dość dużo nazbierałam:)

      Usuń
  2. Aż żałuję że zdjęcia na komputerze nie pachną, cudne kwiaty!
    I gratuluję "postawy życiowej", w pełni popieram, czasami lepiej z czegoś zrezygnować niż się męczyć i działać wbrew sobie w pędzie za karierą i kasą. Wierzę że znajdziesz lepszą satysfakcjonującą pracę wśród fajnych ludzi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję więc trzymaj kciuki:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Twój kwiatowy ogród jest piękny i podoba mi się, że taki niemal dziki, nieziemsko musi u Ciebie pachnąć:-)
    Podziwiam za odwagą zrezygnowania ze złej pracy, życzę powodzenia w szukani nowej i oby okazała się Ciebie warta:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty