Tęczowa chusta po mojemu:)

Swego czasu IK na swojej stronie wstawiła filmiki pokazujące piękną tęczową chustę. Bardzo mi się podobała i jak wygrałam piękne motki w Aspenyarn to od razu wiedziałam na co pójdą. Dorzuciłam trochę czerwonego i błękitu i mam takie cudo:




Włóczka bazowa to wełna merino superwash, czerwona to resztki włoskiej wełenki a błękit to zwykły akryl. Nie trzymałam się układu pasków i bardzo mi się podoba ta nieregularność. Druty 3,5 a wełenka bazowa robiona w dwie nitki. Do farbowania wybrałam kolory i prosiłam, żeby pasma były farbowane regularnie po 200 metrów. W ten sposób nie musiałam chować tyle nitek:) Wszystkie kolory są bardzo intensywne:)
Ciekawe czy ją założę choć raz w tym sezonie zimowym bo samej zimy to nie widać na razie:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Od razu radośniej się zrobiło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu piękna tęczowa chusta i jak nic założysz bo mamy mróz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zobaczymy bo dzisiaj dalej słońce u mnie świeci:)

      Usuń
  3. Fajna ta chusta takie trochę inne podejście do tematu tęczowej chusty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna chusta, bardzo lubię takie radosne, żywe kolorki :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też takie lubię tylko chciałabym trochę śniegu żeby był kontrast:)

      Usuń
  5. Idealna na szarówkę :) Od tych kolorków od razu ciepłej robi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała że jest cieplej:) Ale ja chcę zimę:(

      Usuń
  6. Kolorki takie radosne , mnie skojarzyły się z wiosną i tulipanami :))) Śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka energetyczna :) Na pewno jeszcze uda Ci się ja założyć. Podobno chłody idą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zobaczymy co będzie z tą zimą ale jakoś cienko to widzę:)

      Usuń
  8. Chusta jest piękna. Czerwone paseczki świetnie wyglądają w zestawie barw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Dzięki temu projektowi pozbyłam się resztki tej czerwieni:)

      Usuń
  9. Piękne kolory.chusta wygląda super 💞💞💚💚

    OdpowiedzUsuń
  10. Energia w czystej postaci. Od razu pomyślałam o wiośnie i kolorowych wiosennych kwiatach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed wiosną chciałabym zaliczyć jeszcze zimę w tym sezonie ale pewnie nie da rady:)

      Usuń
  11. Basiu, Twoja chusta kojarzy sie mi z radosnym nastaniem wiosny.Piekne radosne kolorki uzylas.
    Jeszcze zalozysz ...tak mysle.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest jest chusta na melancholię! jestem pewna, że upora się z każdą, zimą ogrzeje, latem otuli, rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, jeśli nie uda Ci się tej chusty w sezonie zimowym ubrać, to na pewno będzie cudownie Cię ogrzewała w chłodniejsze letnie wieczory. Chusta jest przepiękna i mega optymistyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna i można resztki wełenek wyrobić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna chusta!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała, na szarość dnia , boska

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty