Pokrowce

Wreszcie miałam czas, żeby uszyć pokrowce na krzesła:) Ale po kolei:)
Trafiły mi się zasłony w sh i za trzy sztuki zapłaciłam aż sześć złotych. Nowe wyglądały na nieużywane a kolorystycznie pasują mi do mieszkania.


Z dwóch mniejszych wyprułam podszewki i taśmy i zaczęłam kombinować pokrowce na krzesła podpatrzone w sieci.


A tak wyglądają na gotowo:







 Nie było to wcale takie trudne jak myślałam:) Dzisiaj założyłam i po czasie powiem jak się spisują:) Ale za trzy złote nigdzie takich nie kupię a z dużej zasłony muszę pomyśleć co zrobić:)

Następnie na warsztat wskoczyło coś w rodzaju poncza wielkiego kupionego w sh z 1 zł. Bardzo podobał mi się wyhaftowany dekolt i postanowiłam przerobić to to na bluzeczkę:



 Zdjęcia na szybko bo nie było za dużo czasu ale pomocnica też się załapała:)
Ramiona obszyłam bawełnianą lamówką w prawie identycznym kolorze:


Potem zszyłam boki i trochę skróciłam otrzymując letnią bluzeczkę z pięknym dekoltem:




Tym razem zaszewki zrobiłam od góry i zobaczymy jak się będzie nosić:) Samą przeróbkę uważam za udaną:) Przy okazji skróciłam sobie spodnie w kolorze fuksjowym intensywnym też kupione za 1 zł:) Bardzo lubię lumpeksy:) Jednak tym razem te cztery rzeczy do przerobienia wyjęłam z wersalki:) Teraz myślę co dalej:)

W zeszłym tygodniu upiekłam swój pierwszy chleb:


Korzystałam z tego przepisu a chleb wyszedł bardzo dobry:) Robiąc przesiałam mąkę co nadało mu większej puszystości a przed samym upieczeniem posmarowałam rozkłuconym jajkiem dla koloru:)
Zdecydowanie polecam bo nie kosztuje dużo pracy:) Teraz będę piec z różnych mąk i sprawdzę jaki będzie najlepszy:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Też lubię sh, czasami coś fajnego można upolować. Ciekway bok w pokrowcach na krzesła. Zapachniało tym chlebem, zachęciłaśmnie do własnych wypiekków. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieczenie chlebka polecam:) A bok podpatrzyłam w sieci:)

      Usuń
  2. Zdolniacha z Ciebie Basiu! Krzesła wyszły jak nowe, świetne pokrowce uszyłaś. Bluzka jak nowa, pięknie ja przerobiłaś. Haft rzeczywiście bardzo ładny dobrze, że się nie zmarnował. Chlebek apetyczny, nic tylko chrupać. Ja piekę sama chleb już od przeszło 3 lat. Najbardziej mi smakuje żytnio-pszenny na zakwasie ze słonecznikiem. Teraz piekę bezglutenowe, też są niezłe, ale to nie to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak robisz zakwas? Bezglutenowe nie mają już tego smaku niestety. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pokrowce bardzo fajne ,i bluzeczka super .
    Ja też czasem lubię w sh poszukać ciekawej tkaniny .
    Pozdrawiam



    OdpowiedzUsuń
  4. Te pokrowce wyglądają bardzo profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu ,świetna sprawa z tymi pokrowcami:)a ja zawsze omijam takie materiały:(zresztą nie trafiam na fajne:)Urzekły mnie te guziczki, boskie!!! Piękna psiunia tam sobie wygląda:)Serdecznie Cie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psina pomaga jak umie bo koty sobie odpuściły:) Może kiedyś Ci się coś trafi:) pozdrawiam

      Usuń
  6. Pieknie Ci ta bluzeczka wyszla i swietny mialas pomysl na pokrowce (piekny kolor). Chlebek wyglada smakowicie; przepis wyprobuje, chociaz w moim domu tylko ja chleb jem. Pozdrawiam, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chlebek polecam bo jest prosty:) Ten dekolt od razu mi się spodobał:) pozdrawiam

      Usuń
  7. Ależ Ty jesteś pracowita! krzesła są teraz eleganckie, bo ten kolor, fason i świetna faktura tkaniny. A powiedz jak ustrzeżesz je przed kocimi pazurami? u mnie to jest wszystko poniszczone mniej lub więcej (przeważnie więcej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje koty nie interesują się meblami więc mam spokój:) A materiał rzeczywiście jest śliczny:) pozdrawiam

      Usuń
  8. Pokrowce wyglądają super, z pewnością będą dobrze sprawować się w użytkowaniu. Bluzka wyszła w sam raz na upały i ma ładny kolor.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy wykonałaś,masz fantastyczne pomysły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fachowo uszyte pokrowce, jestem pod wrażeniem:-) Duże poncho przerobiłaś genialnie, bardzo mi się podoba bluzeczka, która powstała, ten haft jest rzeczywiście urzekający:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro założę do miasta i zobaczymy jak się spisze:) pozdrawiam

      Usuń
    2. Oj Basiu ale Ty śmigasz na tej maszynie pokrowce wyszły super, a bluzeczka no jesteś niesamowita - bardzo fajna z tym hafcikiem :) oj jak dawno chlebka nie piekłam a Twój wygląda apetycznie :)
      pozdrawiam i kolejnych tak fajnych pomysłów życzę :)

      Usuń
    3. Szybciej teraz coś uszyję niż zrobię na drutach:) pozdrawiam

      Usuń
  11. Pomysłowa z Ciebie duszyczka :)
    Śliczne pokrowce :) a może z reszty narzutę na łóżko?
    A bluzeczka to mistrzostwo świata :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzuta też mi chodzi po głowie:)
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Wspaniałe pokrowce a bluzeczka super!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, prawdziwa profesjonalistka z Ciebie, pokrowce są uszyłaś z największą starannością:) Haft zdecydowanie zyskał po przeróbce, bluzka na pewno sprawdzi się w letnie upały. Chleb wygląda bardzo smacznie i mam wrażenie, że czuję jak pięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachnie a i graham z tego przepisu wyszedł bardzo dobry:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty