Skończyłam sweter:)

Wreszcie nareszcie po dłuższej przerwie wzięłam wczoraj druty do ręki i skończyłam sweter w brązach. Wiecie jakie to świetne uczucie dziergać po takiej przerwie?:) Ale wracając do swetra zrobiłam go na drutach 3,5 z włóczki z odzysku. Kiedyś weszłam do lumpka i trafiły mi się dwa swetry nieduże po 1 zł za sztukę i tak po spruciu i połączeniu mam swój prosty ale oryginalny cardigan:)

Sweter ma luźny krój i robiony jest od góry w całości. Zaczęłam robić od plisy potem dołączyłam kolory na rękawy i tak robiłam do pach. Reszta już jak leciało:) Poszerzanie zaczęłam już od pach.



Dumna jestem z golfa, który ładnie się układa jak jest rozłożony na ramionach:)


Na tym etapie miałam na drutach 5 nitek:) Ale jakoś przebrnęłam:)




 Poza tym nie wprowadzałam wzoru żeby pokazać kolory, które są piękne:) Czyste cappuccino i piękny kasztanowy brąz stworzyły cardigan idealny:) Jeszcze nie prany ale jutro już jedzie ze mną do pracy:) Guziki z wyprzedaży w likwidowanej pasmanterii. Zaopatrzyłam się wtedy w kilka rodzai guzików bo były po 0,10 zł za sztukę ale przy regale z włóczkami trzymałam się mocno i nie kupiłam nowych motków:) Jeszcze trochę muszę wytrzymać w swoim postanowieniu niekupowania wełenek:) Ale zaczynają mnie kusić niektóre promocje:)

A taką miałam pomocnicę przy przyszywaniu guzików:


Ale niech Was nie zmyli ten widok:) Jak potrzeba to pilnuje i patrzy przez okno kto tam się kręci:)


Wypatrujemy zimy i śniegu:) Czas najwyższy na białą kołderkę:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Ktoś musi pilnować domku :))
    Zazdroszczę skończenia swetra. Świetnie wyszedł. Kolor super. Bardzo podoba mi się ten kasztanowy.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny sweter w ślicznych, ciepłych kolorach. Jestem pełna podziwu dla umiejętności operowania wieloma nitkami na raz - robiłam swetry od góry, ale na takie akrobacje z kolorami nie starczyłoby mi umiejętności. Bardzo fajny ten rozpinany golf, a guziki są rewelacyjne - aż wierzyć się nie chce, że były po 10gr.
    Sunia słodka jak zawsze, zwłaszcza z tym sterczącym uszkiem.
    Serdeczności :)

    ps. Jak zrobiłaś śnieg na blogu? wczoraj spędziłam cały wieczór męcząc się z kodami i nic. Nie udało mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprawie śniegu napiszę do ciebie mail😁a operowanie wieloma nitkami to moja pięta Achillesa dlatego nie robię wzorów norweskich😁pozdrawiam

      Usuń
    2. Zapomniałam napisać żebyś podała mi swój adres mailowy😋

      Usuń
    3. O, dzięki :) mail to: wilithin @ gmail . com , oczywiście bez spacji :)

      Usuń
  3. Świetny kardigan :-) Zestawienie kolorów bardzo gustowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest świetny. Urzekło mnie połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty jesteś pomysłowa dziewczyna:) Wyczarowałaś naprawdę piękny niebanalny sweterek. Fajnie, że przy szyi można wyłożyć golfik gdy będzie za gorąco lub otulić się w przypadku zimna.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz robiłam taki kołnierz i na pewno jeszcze nie raz tak zrobię:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo ładny sweter, ten brąz na rękawach jest prześliczny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie spodziewałam się, że tak ładnie zestawią się kolory rękawów z tułowiem! i masz daję, nie potrzeba było żadnych wzorów. Pomocnik się nie obija. A śniegu wypatruje, bo czarne na białym to też ładny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne na białym to zestaw idealny na zimę:) może się doczekamy śniegu:) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo fajny sweter a kolory śliczne.Urocza ta Twoja Misia.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sweter! Uniwersalny fason i świetne rękawy! Mój pasiak ciągle w produkcji, ale mam nadzieję, że przyspieszy, bo fucha skończona :-D
    Głaski dla Misi ode mnie i Misia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak jej słodko uszka stoją, widać, że czujna i nie przeoczy niczego, co na podwórku się dzieje:-)
    Sweter jest bardzo fajny, podoba mi się fason, uwielbiam takie trapezowe kroje:-). Rękawy wrobiłaś perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I okazało się że te rękawy robi się całkiem fajnie:) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Bardzo ładny sweter i jakie staranne wykonanie,pozazdrościć:)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu podziwiam Twoją kreatywność ! Sweterek zrobiłaś bardzo efektowny, rękawy w innym kolorze wyglądają bardzo ciekawie. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystam jeszcze ten patent bo pozwala na pozbycie się resztek mniejszej ilości wełny:) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Super piesek:)Kolory sweterka nie moje ale fason fajny:))pozdrawiam Cię Basiu serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodka ta Twoja Misia :)
    Sweterek bardzo ładny i w spokojnych kolorach, bardzo mi się podoba :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji imienin Basiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter bardzo na czasie, takie proste formy najlepiej się sprawdzają.
    Basiu, przyjmij najlepsze życzenia imieninowe, pomyślności:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny sweter i bardzo starannie wykonany. Będzie idealny na najbliższe zimne miesiące. Przyjmij trochę spóźnione, najlepsze życzenia imieninowe:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny sweterek, a guziki, jak malowane! A strażniczka przeurocza. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu sweterek śliczny , wykonany perfekcyjnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy kardigan, kombinowanki są niepowtarzalne i wychodzą najładniej. Ja bym chciała zobaczyć ten sweterek na Tobie, myślę, że wyglądasz w nim świetnie. Przypomniałaś mi o moim nieskończonym swetrze. Jak się coś raz odłoży, to trudno jest do tego wrócić i dlatego tym bardziej podziwiam Twoją pracę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kombinowanki wychodzą najładniej i jeszcze nie raz taki zrobię:) Sesja może będzie jak będę miała czas:) Pozdrawiam

      Usuń
  20. Również kiedyś chciałam robić różnego rodzaju ciuchy z włóczki, ale chyba jakoś to nie była moja dziedzina. Znacznie lepiej się czuję jak wykorzystuję tkaninę z nadrukiem https://ctnbee.com/en/digital-fabric-printing-online do moich codziennych prac.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty