Dyngus :)

Witam w ten wietrzny, pochmurny ale suchy lany poniedziałek:) Życzę aby każdego z Was ktoś symbolicznie skropił:) My siedzimy w domu tak jak wszyscy proszą i szyjemy maseczki na najbliższe dni. Wszystkie według jednego na razie wzoru:


Są bardzo wygodne i zasłaniają całą buzię. Mają z tyłu kieszonkę na filtr wymienny. Będzie ich pewnie zaraz uszytych ze 20 sztuk:)

Poza tym w wolnej chwili wyhaftowałam gęsi na pisankę ale efekt końcowy mnie nie zadowolił i muszę wykorzystać ten haft w inny sposób.


Nie wiem jak Wy ale ja dobrze znoszę obecne zaostrzone warunki. Może dlatego, że dalej chodzę do pracy i nie zauważam tego całego zamieszania. Widać, że izolacja daje efekty więc zostańmy wszyscy w domu:)

A w moim przypadku zawsze mogę podziwiać kwitnące storczyki i amarylisa:







Przy takich widokach nic nie jest straszne:)

Życzę wszystkim dużo zdrowia i cierpliwości:)

Komentarze

  1. Zazdroszczę, ja nie mam serca do kwiatów przypominam sobie,że już dwa tyg. niepodlewałam,zapominam .już tak mam .
    Próbowałam szyć maseczki i zawsze kończyło się w aptece.A tak lubię szyć:)Alleluja!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety o wszystkim da się pamiętać. A maseczki są proste więc spróbuj jeszcze raz 😁

      Usuń
  2. Basiu kwiatki jak zawsze piękne. Maseczki na czasie , trzeba nosić. Ja tez poszyłam według trzech wzorów i testuję, które najlepsze. Pozdrawiam serdecznie i zdrowo :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie masz ♥
    No i kawałek zielonego za oknem to też pomaga!
    Śliczne te gęsi! Naprawdę urocze!
    Też się muszę przeprosić z maszyną do szycia bo jak się zrobi znów wściekle gorąco, to się w mojej antysmogowej masce uduszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawełniana jest lepsza i przewiewna i możesz filtr wymienić 👍pozdrawiam

      Usuń
  4. Też szyję. Nie pracuję więc powinnam mieć czas... Powinnam. Jakoś się rozłazi. Chyba wolałabym pracować mimo wszystko. Kwiatki cudne! Tfu, tfu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej jest pracować w taki czas bo się nie myśli o głupotach😉😁pozdrawiam

      Usuń
  5. Śmigus dyngus był u nas kropiony. Tradycji musiało stać się zadość.
    Dużo wolnego czasu sprzyja pracom w ogrodzie. Ja już sadzę pelargonie. Jeśli przyjdą chłody, to schowam je w domu.
    Poza tym już piąty tydzień opiekuję się malutką wnuczką, by w innym mieście córka mogła spokojnie pracować zdalnie w domu. Z dzieckiem to niemożliwe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje koleżanki też mają problemy z dziećmi bo przeszkadzają w pracy w domu więc super że wzięłaś małą do siebie. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Maseczki teraz jak naj bardziej potrzebne😘😘😘😘
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnoświatowego szycia maseczek ciąg dalszy ;0) wszystkie robimy dokładnie to samo, tylko że w innych wersjach i różnych okolicznościach przyrody ;0) moje storczyki zaczynają już przekwitać...
    Serdecznie pozdrawiam :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne że działamy😁czasami czuję się jakbym szyła zaopatrzenie na wojnę😉

      Usuń
  8. Szycie masek to konieczność , ja też siadłam do maszyny i wypróbowałam kilka wersji .Zobaczymy jak się sprawdzą . A kwiaty piękne, moje storczyki ledwie żyją , a amarylisy mają bujne tylko liście .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przynajmniej liście masz a moja koleżanka nie może się dochować nawet tego😉pozdrawiam

      Usuń
  9. Jak zawsze perfekcyjny uszytek :-) ja tez szyłam, mus rodzi konieczność. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tak kolorowe kwiaty, to można spoglądać i spoglądać...
    Maseczki teraz są bardzo potrzebne, więc i u mnie trwa ich szycie.
    Próbowałam szyć podobne do Twoich, ale inaczej wszywałam te troczki i w ogóle mi nie wychodziło. Spróbuję Twoim sposobem.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sposób polecam jak najbardziej:) Wygodnie się wiąże takie troczki. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty