Torba na szydełku

Witam wszystkich! Dzisiaj u mnie piękna słoneczna pogoda. I tak było przez ostatnich kilka dni więc w każdej wolnej chwili szydełkowałam. Nareszcie skończyłam jeden z projektów. Miałam w szafie trochę włóczki, która prawdę mówiąc na nic mi nie pasowała więc wymyśliłam sobie torbę:


Kolory są takie jak na zdjęciach. Wzór znalazłam gdzieś w internecie. Robiłam z elementów, które łączyłam w ostatnim okrążeniu. Na bokach brakło mi włóczki dlatego zrobiłam wstawki z włóczki tasiemkowej i wygląda całkiem fajnie:




Wszyłam podszewkę i ekspres a na paski od wewnętrznej strony przyszyłam taką taśmę do podwijania spodni, dzięki czemu paski nie będą się rozciągać w trakcie noszenia.
Torba jest dość spora bo zmieszczę do niej spokojnie duży zeszyt A4 i jeszcze mam dużo miejsca. A przede wszystkim podoba mi się i to bardzo:)

I jeszcze niespodzianka. Po prawie 3 miesiącach nieobecności zjawił się w domu mój stary kot Antek:

Przyszedł sobie jakby nigdy nic i teraz mam 3 koty!
Pozdrawiam i dziękuję, że zaglądacie!!

Komentarze

  1. Świetna torebka. Też mam w planach zrobienie jakiejś, bo resztek sporo się plącze. A z kota to niezły wędrowniczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torba :-)
    Pięknie wygląda - kolor idealnie pasuje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna torebka, śliczny kolorek taki delikatny. pomysł z tymi taśmami naprawdę świetny :))) Pozdrawiam serdecznie Hania

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna torba, fajny wzór, super:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamusiu aż gdzie to kociątko tak długo wędrowało? Ale dobrze że wrócił:))) Torebka jest bardzo ładna:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała taka torba, podziwiam już za samo łączenie tych elementów:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty