Moje candy

Witam wszystkich w ten pochmurny dzień! I od razu na poprawę humoru ogłaszam moje pierwsze urodzinowe candy:

Zasady jak zwykle:
1. należy wyrazić chęć wzięcia udziału w komentarzu pod tym postem od dzisiaj do 21 października do północy
2. dodać banerek podlinkowany u siebie na blogu
3. nie trzeba posiadać bloga, żeby wziąć udział w moim candy choć nie ukrywam, że zabawa jest głównie kierowana do moich obserwatorów, dzięki którym wiem,że prowadzenie bloga ma sens. Jeśli nie masz bloga to zostaw mail do siebie
4. ogłoszenie zwycięzcy :) odbędzie się 22 października

a do wygrania mój piękny łaciaty summit:

Czy znajdzie się ktoś chętny do przygarnięcia tego szala?:)

Pochwalę się dzisiaj także kolejnym "resztkowym" projektem. Skończyłam moją pierwszą parę skarpet w tym roku:


Zrobiłam z zielonego i czerwonego akrylu w dwie nitki na drutach 3,5. Są dość grube więc na 30-stopniowe mrozy będą idealne. A u mnie ostatnio takie mrozy to norma więc wolę się przygotować.
Pozdrawiam!


Komentarze

  1. To ja pierwsza do kolejki po cudności :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne skarpety, ja jeszcze nie dziergałam skarpet a bardzo mi się podobają takie zrobione na drutach. Może kiedyś...Summit śliczny. Zgłoszę się jak tylko córka pouczy mnie co i jak z tymi banerkami i linkami...:)Pozdrawiam. Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello Modesty!
    Thanks for your visit and comments in my blog.
    Congratulations,I'm not participating because I'm a foreigner.
    Hugs... from Brasil

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten szal, chętnie ustawię się w ogonku, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też grzecznie stanę w ogonku:)) świetne sa te skarpety:)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopisuję się do kolejki po ten śliczny szal. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. I mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudny i w dodatku w moim ulubionym niebieskim kolorze. Z przyjemnoscią ustawię się w kolejce i dołączam do grona oczekujących na szczęśliwy los :) I oczywiście pozostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam również na moje candy rozdaniowe :-)
    http://aurinka.blogspot.com/2012/10/rozdanie-u-aurinki-2.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty