Magnolię mam i ja:)

Witam w Nowym Roku i życzę wszystkiego dobrego:)
W święta nie próżnowałam i z moich drutów zeskoczył sweter i 2 czapki. Ale nie takie zwykłe czapki jakich mam pełno. Gabi z bloga Gabidrut podesłała mi schemat czapki Magnolia w prezencie noworocznym. Ta czapa podobała mi się od dawna ale jakoś nie miałam czasu wrzucić jej na druty bo oczywiście zawsze mam coś pozaczynane jak na dziewiarkę przystało:) Ale skoro schemat nagle się pojawił - grzechem byłoby go nie wykorzystać i tak powstała moja Magnolia:




Zrobiłam ją z włóczki Mimoza w kolorze szarym w dwie nitki na drutach 4,5. Schemat jest bardzo prosty i od trzeciego rzędu robiłam bez schematu:) A że włóczki jeszcze mi zostało to z rozpędu zrobiłam jeszcze jedną taką samą czapkę, która będzie na prezent:


Ta po lewej jest już noszona przeze mnie dlatego jest trochę wyciągnięta:) Ogólnie uwielbiam Mimozę za jej delikatność - świetnie nadaje się na takie wyroby.

Magnolia to teraz moja ulubiona czapa a Gabi pięknie dziękuję za schemat

A wspomniany sweter pojawi się w następnym wpisie:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Świetne te czapki Magnolie i jak fajnie układają się na głowie! A Mimozę ja także lubię:)
    Wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne czapki bardzo ładny ten wzorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wzór, czapki wyglądają uroczo i ładnie układają się na głowie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne "kwiatuszki"! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne czapki, wspaniały wzór. Wszystkiego co dobre na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Magnolia i też bardzo lubię Mimozę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszły Magnolie :-) Przyznam się, że wzór kusi już od dawna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna czapa.Ten wzór robi się bardzo przyjemnie. Też nim robiłam czapki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta Magnolia, bardzo ciekawy wzór:) Też lubię dziergać z Mimozy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za przemiłe komentarze:) Wzór czapki jest piękny i bardzo dobrze rozpisany więc zdecydowanie polecam:) I widzę, że zgadzamy się wszystkie co do włóczki - jest mięciutka, milutka i wydajna. Z dwóch motków robiąc w dwie nitki zrobiłam 3 czapki w tym jedną z potrójnym ściągaczem:) Zdecydowanie polecam wszystkim i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają Twoje czapki:) Śliczny ten wzór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe czapki :-) Piękny wzór i doskonały kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne czapki! Mają bardzo efektowny wzór! :) Szczęśliwego 2015! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. witamy w rodzinie czapek magnolia! Ładnie ci wyszła. Pozdrawaim :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu śliczne czapki. Nie robię na drutach, ale ten wzorek wpadł mi w oko.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wyszły, magnolia to taki wdzięczny wzór na czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Magnolia to bardzo prosty wzorek i szybko się robi i wiem, że jeszcze do wzoru wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzór i czapki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu, piękne Twoje wersje Magnolii. To wspaniały wzorek i czapka warta zrobienia. Pozdrawiam serdecznie i druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu cudnie Ci Magnolia wyszła, też robiłam i zgadzam się, że wzór jest fachowo rozpisany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty