Kamizelka

Wreszcie skończyłam coś z robótkowego kosza:) Zalega mi tam sporo zaczętych rzeczy ale z braku czasu dziergam tylko z doskoku. Na szczęście piątkowy urlop na coś mi się przydał i tak wreszcie mogę pokazać kamizelkę szydełkową:






Włóczka nowa kupiona w sh za grosze niestety nie miała banderol a szkoda bo dziergało się bardzo dobrze. Nitka owinięta jest srebrną nitką ale w ogóle nie drapie i nie rozwarstwia się w czasie szydełkowania. Szydełko nr 3 i wyrobiłam nitkę do końca. Kamizelka ma rozmiar M i zastanawiam się nad zapięciem ale chyba zostawię to nowej właścicielce.
Ostatnio żaliłam się, że mojej czarnej kotce nie mogę zrobić dobrego zdjęcia. Chyba wzięła sobie to do serca bo pięknie wczoraj na mnie patrzyła:)


Dziękuję za Wasze wizyty i komentarze:)

Życzę miłego tygodnia:)

Komentarze

  1. Fajniutka kamizela, będzie cudnie ogrzewala plecki i ramiona, oba koteczki slodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu kamizelka świetna! Ta srebrna nitka dodaje elegancji :) Kociaki super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szkoda że zdjęcia nie oddają prawdziwego wyglądu kamizelki bo ładnie się skrzy w słońcu:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor tej włóczki.
    Kotki super. Jeden to nawet pilnuje nowego wyrobu :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On tak normalnie pilnuje mnie przy pracy:) pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo ładna kamizelka i śliczniusie kocurki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszła, dobra na taką pogodę gdzie jeszcze zimno a już cieplej ;) Kociaki też super. Dobrze, że nie tylko moje stworzenie musi mi towarzyszyć gdy zdjęcia robię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat Łatek jest bardzo fotogeniczny i lubi pozować:) Kicia nie bardzo ma na to czas;) pozdrawiam

      Usuń
  6. Włóczki z sh bywają świetne, a ich główną zaletą są ceny, które zapraszają do zakupu. Kamizelka przyda się w chłodne dni. A tak w ogóle, to kamizelki są ostatnio bardzo modne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam i w ogóle pojawiają się ciekawe modele kamizelek:)
      A w sh lubię buszować bo zawsze coś fajnego upoluję:) pozdrawiam

      Usuń
  7. Kamizela bardzo ładnie się prezentuje, ja nie mam szczęścia do zakupów sh nigdy nie trafiłam na jakąś fajną wełenkę a szkoda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie wszystkie sh sprowadzają takie drobiazgi. U mnie tylko dwa sklepy duże czasami mają motki a od kilku miesięcy największy wybór mam na swoim rynku w klamotach:)

      Usuń
  8. Ja też poluję na włóczki w sh. Udało mi się kupić sporo pięknych motków i zrobić z nich co nieco.Kamizelka śliczna. A koty pilnują,żeby wszystko wyszło jak należy i przy okazji testują, czy te włóczki ciepłe są ;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A propos zdjęć czarnego kota: akurat dziś widziałam genialne - czarny kot całkowicie wtopiony w czarne otoczenie i tylko oczy w tym jednolitym tle widać. Naprawdę genialna fotka i będę chciała kiedyś taką zrobić:-)
    A kamizelka super i podoba mi się ta włóczka ze srebrną nitką. Ja bym zrobiła sznureczkowe wiązanie, bo lubię troczki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie mam juz deka tej włóczki i musiałyby być z czego innego. Ale chodzą mi po głowie też większe zatrzaski:)
      A takie zdjęcie czarnego kota kiedyś widziałam ale telefonem pewnie by nie wyszło:) pozdrawiam

      Usuń
  10. Wspaniała kamizelka!!! Urocze kociaki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. słodziaki kociaki - kamizelka bardzo fajna i będzie się podobała nowej właścicielce ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu fajna kamizelka, ale Twoje narzuty są zachwycające.
    Podziwiam bo wiem ile pracy i czasu trzeba w nie włożyć:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kamizelka a kociaki uroczę - ale mu dobrze w tej narzucie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kamizelka, fajnie dobrane kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu, kolejne bardzo fajne wyroby, a pozujący kocurek bezcenny. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu,tam gzie fiolet i koty już jest cudnie:)Zaczęłam się odchudzać!!!!Pozdrowionka serdeczne dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to czekam na efekty:) Ja też zaczęłam od wczoraj:) pozdrawiam

      Usuń
  17. Cudowna kamizelka.Świetne kolory.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym kolorowym kocyku czarna kotka ślicznie wyszła, a ten bieluchny koteczek to stworzony do modelingu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kamizelka pierwsza klasa!!!! Ja nie mogę trafić na fajne włóczki w sh albo kolory nie ciekawe, albo włóczka mocno zniszczona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Basiu❤ pozdrawiam Cię cieplutko i z całego serca życzę Ci dużo wolnego czasu na dzierganie!!! Wiem jak to boli gdy człowiek pozaczyna i nie może skończyć! Cudownie wyszła Ci ta kamizelka i mam nadzieję że nowa właścicielka to doceni😉 ściskam!!❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia:) Czasu wolnego bardzo by mi się przydało:) pozdrawiam

      Usuń
  21. Linda Blusa!
    Abraços e ótima semana!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty