Prawie 27 metrów lamówki...

posłużyło mi do uszycia firanki do mojego pokoju. Nie mając lamownika i specjalnej stopki zajęło mi trochę czasu uszycie całości ale było warto:) Zresztą sami zobaczcie:


Dół spinam specjalnymi piwoniami uszytymi według tego świetnego kursu:). A z bliska wyglądają tak:





Ozdobne kwiaty mam zawiązane od strony mieszkania i od strony okna żeby były widoczne na dworze. Wcale nie są trudne do uszycia a wyglądają wspaniale:) Samą firankę kupiłam w sh za 6 zł:) Jeszcze trochę mi jej zostało akurat na kolejne kwiaty:)

A aktualnie jestem w trakcie szycia bardzo pracochłonnego i przydatnego projektu ale o tym następnym razem:) Na drutach też się robi i się wyszywa a w planach coś szydełkowego także będzie ciekawie:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Bardzo ładne firanki uszyłaś, świetnie wyglądają z tymi piwoniami :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś :) Firanki są fantastyczne! Jestem nimi urzeczona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka firanka , a kwiaty prześliczne ! Faktycznie jak piwonie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piwonie to było moje pierwsze skojarzenie jak je zobaczyłam:)

      Usuń
  4. Podziwiam firankę jest śliczna a piwonie do spinania rewelacyjne. Zdolniacha z Ciebie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna firanka!!! Wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szycie to bardzo przydatna umiejętność. Ja jakoś jej "nie ogarnęłam", czego bardzo żąłuję. Miałam kilka podejść i stwierdzam, że nie czuję tego...
    Piękna firanka, ale jakie kwiaty masz, Basiu, ładne na parapecie!!! Jak tam zielono u Ciebie :)
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu ,firanka mistrzostwo świata!!!!!!pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to zrobiłaś, okno zyskało prześliczną oprawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda zupełnie inaczej niż przy normalnych firankach:)

      Usuń
  9. Basiu super firanka te kwiatki są rewelacyjne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pracowita z Ciebie kobieta. I jakie ciekawe realizujesz projekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A muszę powiedzieć, że mam jeszcze ciekawsze pomysły:)

      Usuń
  11. Pracy było sporo. Podziwiam i czekam na kolejne projekty.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne firanki :) ja mam pokój na poddaszu i o firankach mogę tylko pomarzyć...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne firaneczki. Podziwiam za ogrom pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne :-) Sama bym sie nie odważyła takiego szyć, podziwiam z całego serca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak umiesz uszyć płaszcz to firanka nie powinna sprawić Ci problemu:)

      Usuń
  15. Basiu swietny projekt! Te piwonie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty