Skarpety i ogrodowo:)

Od kilku lat bardzo ciekawiły mnie skarpety skrętki i w końcu zmotywowałam się do ich wydziergania:) Wzięłam jakieś  dwie nitki białą i kremową i druty nr 4, kilka wieczorów pracy a efekt wygląda tak:



Wiem już na pewno, że kolejnych skrętek nie będzie bo dla mnie nie są za wygodne. Te do spania mogą być a następne będą już klasyczne z piętą:)

Na dworze zimno, pada i wieje więc wstawiam jeszcze ostatnie kolory lata z ogrodu:





I w domu zaczyna się powoli czas kwitnięcia storczyków ( choć akurat u mnie trwa on cały rok bo storczyki rosną jak szalone ):


Życzę wszystkim miłego weekendu przy robótkach:)

Komentarze

  1. I mnie ciekawiły skrętki, zastanawiałam się, jak się układają na nodze. Lubię mieć skarpetki do spania, więc może kiedyś sobie takie wydziergam mimo wszystko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować trzeba bo może akurat Tobie będą odpowiadać:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Skarpetki są cudne , ja nie potrafię więc zostaje mi tylko podziwiać Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam gdzieś,że skrętki są świetne dla małych dzieci, bo nie trzeba z nimi walczyć, by pięta była na swoim miejscu. Chyba też się kiedyś na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dzieci na małe nogi jak najbardziej bo będą z nimi rosły:)

      Usuń
  4. ja mam takie skrętki do.. spania, śliczne masz kwiaty. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od jakiegoś czasu myślałam o nich ale teraz zostanę przy zwykłych:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez brak pięty nie układają się tak jak powinny i dlatego zostanę przy zwykłych:) pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękne skarpetki! Zachwyciło mnie zdjęcie z motylami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie z motylami wyszło bo motyle już są bardzo powolne o tej porze:)

      Usuń
  7. Fajnie te skrętki wyglądają. Ogrodowe piękności cudne. Mnie też zachwyciło zdjęcie z motylami. Storczyk kwitnie wspaniale. Moje też tak pięknie kwitły przez cały rok do czasu, aż dostała storczyka z wełnowcami. Moja wina, nie zrobiłam mu kwarantanny i ... po krótkim czasie miałam szkodniki prawie na każdej roślinie. Próbowałam różnych środków, od chemii po domowe babcine sposoby, ale nic to nie dało i w końcu wyrzuciłam wszystkie chore kwiaty, żeby ratować to co było jeszcze nie zaatakowane. Szkoda, bo pozbyłam się pięknej kliwii i kilkunastu storczyków :(((.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało osób wie, że jak wełnowce się pojawią to trzeba pryskać co dwa tygodnie np. Decisem i dopiero wszystko zginie. W moim przypadku pryskałam 5 razy i teraz mam spokój:) A co do kliwii to Ci mogę wysłać jak chcesz bo mam kilka:) pozdrawiam

      Usuń
  8. Skrętki robię dla dzieci, a dla dorosłych - klasyczne skarpetki. Twoje wyglądają bardzo ładnie. ciekawe, co dokładnie Ci w nich nie pasuje? I, rzeczywiście, motyle wyglądają zabójczo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paradoksalnie brakuje mi pięty przez co skarpeta wygląda nieciekawie i niewygodnie mi się w nich chodzi. Dla dzieci są idealne bo z nimi rosną:) pozdrawiam

      Usuń
  9. Skrętki prezentują się świetnie, ale najważniejsza jest wygoda!!! Śliczne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm wyglądają na cieplutkie ale jak znam życie to chyba zjeżdżają:( Ja nienawidzę jak mi zjeżdżają skarpetki. A patent ze spaniem jest świetny:) Kwiaty przecudnej urody szczególnie storczyki no i te motyle... szkoda, że trzeba znowu pół roku na nie czekać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie przez brak pięty nie trzymają się na nodze tak jak powinny:) pozdrawiam

      Usuń
  11. A ja lubię swoje skrętki,moja synowa też tylko takie sobie zamawia:))Piękne kwiaty Basiu:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam duże stopy i może dlatego jest mi w nich niewygodnie chodzić:) pozdrawiam

      Usuń
  12. Fajne te Twoje skrętki:) Jak na nie patrzę, to nabieram ochoty na wydzierganie podobnych, może zdążę przed zimą:) Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować zawsze możesz może akurat Tobie się spodobają:) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Jakie fajne skarpetki.
    Śliczne zdjęcia kwiatów, a szczególnie to z motylem 🌹🌷🌼🌻🌺😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne i ciepłe skarpetki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. skarpetki piękne i bardzo interesujące! ;) jeszcze takiego projektu nie widziałam ze skrętką. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu, bardzo dobrze,że u Ciebie kolorowo w ten smutny czas. Jakże brakuje słonka, dobrze,że chociaż kolorami jesień nam rekompensuje ponurość. Skarpety bardzo interesujące. Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka zdjęć udało mi się zrobić więc jeszcze coś tam wstawię:) Zima za pasem więc dziergamy cieplejsze rzeczy:) pozdrawiam

      Usuń
  17. Zawsze możesz przerobić je na getry, wtedy brak pięty nie będzie Ci przeszkadzał; ))) Teraz rozumiem, o co chodziło z tymi getrami dla Marley ;)
    Pozdrawiam serdecznie Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kadry z ogrodu.
    Skarpetki bardzo ciekawe. Wyglądają na bardzo ciepłe. Myślę, że to idealne skarpetki na chłodne wieczory.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka kadrów jesiennych wstawię na pewno:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Sliczne skarpetki.Bez pięt jeszcze nie widzialam.Piekne zdjęcia kwiatow.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty