Hafty mamy:)

Tym razem pokazuję jakie prace wyhaftowała moja mama. Pierwsza praca to poszewka na jaśka ozdobiona haftem płaskim:



Druga praca została oprawiona wczoraj i wisi już na ścianie:


Tym razem haft krzyżykowy a wzór z jakiejś gazetki z haftami.

Na moim oknie jest bardzo kolorowo:


Na górze Dendrobium ( kolejne rozkwitają ) a na dole same falenopsisy:





Na zdjęciu poniżej to metrowy okaz storczyka o nazwie Colmanara Masai Red ( w trakcie rozkwitania ):


A na poniższym zdjęciu to Dendrobium Berry Oda już powoli przekwita:


Kolejne rozkwitają więc będzie więcej zdjęć:)

Dzisiaj udało mi się zrobić zdjęcie wschodowi słońca:


U nas mało kiedy możemy obserwować krwawy wschód słońca:)

I jeszcze dzisiejsza zdobycz:


Druty Addi nr 5,5 żyłka 80 cm wykonane w Niemczech wygrzebałam na rynku w graciarni:) Mam za darmo bo facet nie chciał za ten "patyk" kasy;) Mój zysk:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Przepiękne są te hafty. Prawdziwe dzieła sztuki. Twoja kolekcja storczyków robi wrażenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu hafty przepiękne :) Ojej ale kwiatki to są cudne wspaniale Ci po kwitły :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne hafty, mama jest bardzo zdolna.
    Storczyki to jedne z piękniejszych kwiatów. Też je kocham.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasiek śliczny
    a na oknie pieknie kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne hafty. To farciara z Ciebie, że takie cudo dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No super nabytek te "patyki". Ta pierwsza praca jakby farbami namalowana . prześliczna.
    Piękne te twoje storczyki, ja jakoś nie mam ręki do nich. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu chcą rosnąć zresztą sama dostaję takie zmarniałe od koleżanek do ratowania:) Kiedyś znajoma przysłała mi w paczce z daleka kilka sztuk i udało się uratować:)

      Usuń
  7. Cudne te hafciki; podoba mi się tym bardziej, że sama nie haftuje.
    Ależ u Ciebie pięknie storczyki kwitną
    Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafty wspaniałe, a storczyki cudnie kwitną. Jak Ty to robisz, że tak u Ciebie rosną, bo mi się jakoś nie udaje ich utrzymać w takiej formie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam na południowym oknie, przesadzam w większe doniczki i podlewam tyle ile potrzebują:) Tylko tyle:)

      Usuń
  9. A, to swoje zdolności dostałaś w genach, bardzo pięknie mama haftuje!
    Jak to fajnie wygląda: bogactwo kolorowych kwiatów na parapecie, a za oknem biała zima:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniały widok tylko śniegu za mało:) Mama jest uzdolniona i babcia też dziergała więc coś tam przeszło:)

      Usuń
  10. Hafty mamy ,mega precyzja róże zachwycają! !!!! Basiu kwiaty są piękne! !! Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduszka powaliła mnie na kolana. No i muszę napisać, że prawdziwa z ciebie ogrodniczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne hafty, jestem pod wrażeniem haftu płaskiego. To jest dopiero talent, tak pięknie wypełnić nitką przestrzeń! Twoje storczyki Basiu są przecudowne! Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki haft na poduszce wygląda lepiej niż krzyżykowy:) pozdrawiam

      Usuń
  13. Przepiękne hafty, zwłaszcza płaski, bo dla mnie to zagadka próbowałam się nauczyć, nie ogarniam. A storczyki cudowne, uwielbiam tek kwiaty (chyba jako jedyne mają rację bytu w moim mieszkaniu, bo ogrodnik ze mnie żaden ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Haft płaski urzeka mnie niezmiennie :). I Twoje kwiaty... Moje nie wyglądają tak hm... okazale :). Zazdroszczę zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu, to teraz wiadomo po kim masz takie zdolności:) Piękne te hafty, zachwyciły mnie róże.
    A kolekcję storczyków to tylko podziwiać, bo jest imponująca:) Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Facet pewnie nie miał zielonego pojęcia co sprzedaje:-D
    Piękne hafty Twojej Mamy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      A osobiście znam tylko jednego faceta który wie do czego służą druty i to jest mój wuja:)

      Usuń
  17. Gratuluję super drucików! :) Hafty są obłędne. Mama ma ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne hafty. Wykonać te wszystkie kwiatki, to dopiero sztuka...
    A żywe kwiaty masz piękne. Od razu czuć wiosnę :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne hafty. Podziwiam, dzisiaj nie wiele osób zajmuje się takim wyszywaniem. Podziwiam storczyki. Moje są marne. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ znalezisko, masz szczęście . Piękna poduszka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem oczarowana sarenką <3 Cudowne prace ! Życzę przyjemnego dnia :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Basieńko, prace wspaniałe, a Twoimi kwiatuszkami ucieszyłam oko i serce. Są prześliczne! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała poduszka, byłaby wprost idealna do mojej sypialni. Oprawiona praca też trafia w mój gust, bardzo lubię dekoracje ze zwierzętami - mam w domu obrazy na płótnie z takimi motywami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty