Zimowa czapa:)

Chyba moje modły zostały wysłuchane bo mam mróz i śnieg sypie więc w samą porę skończyłam czapę na grubych drutach z grubej wełenki:



Nitka grafitowa z oplotem z nitek beżowych świecących na słońcu i gładki wzór żeby szybko poszło. Co ciekawe, od razu po zdjęciu z drutów została przywłaszczona przez moją mamę i mogłam ją założyć tylko na chwilę do zrobienia zdjęć:) Nie pozostaje mi nic innego jak zrobić kolejną:) Poszło niecałe 6 dkg wełenki i mam jeszcze jakieś 5 dkg w zapasie na swoją:)Oczywiście motki kupiłam kiedyś dawno w sh za grosze:)

Poza tym mam szyciowy dzień dzisiaj a mój warsztat pracy wygląda w tej chwili tak:


Całkiem niezły z niego pomocnik:)

A w trakcie robienia zdjęć czapce towarzyszyła mi koleżanka:


 Prawda, że ładnie zapozowała?:)

Pozdrawiam zimowo i do następnego wpisu:)

Komentarze

  1. Fajna czapka :) Zdążyłaś przed zimą. Pomocnik dba o to, żebyś nie musiała odpoczywać. W ten sposób masz więcej czasu na robótki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dłużej szyję bo jak tu nie pogłaskać takiego przytulasa:)

      Usuń
  2. Fajna czapka. A pomocnicy dbają byś robiła równe oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wazne aby skonczyc przed zima bo w zimie czapka jest potrzebna.Ladna czapa.A kura jak modelka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam jak Koleżanka ładnie zapozowała:)

      Usuń
  4. Czapa trafiona w punkt jesli chodzi o warunki atmosferyczne, rób szybko drugą zanim zima zniknie.
    Podoba mi się Twój warsztat pracy ;) masz bardzo fotogeniczne wszelkie zwierzaki i rośliny, tylko czy tej kurze łapki/pazurki nie marzną w taką pogodę? Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie drób jest wytrzymały na niskie temperatury ale u mnie normalnie idą sobie do obórki i czasami wychodzą :) Akurat ta jest najbardziej ciekawska i wychodzi za każdym razem jak kogoś zobaczy:)
      Z czapą nie śpieszę się bo dzisiaj już mrozu nie ma i wszystko topnieje:)

      Usuń
  5. Czapka superowa! Pomocnik rozłożył swoją osobę jak górkę śniegu, żebyś miałam przez oczami temat pracy (np.zimowa czapka może być tematem). Widać, że to pracownik z powołania:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno - ciężko znaleźć takiego pracownika:) I zdecydowanie umie rozpraszać:)

      Usuń
  6. Kotek bardzo zmęczony pracą bo ile można robić.Kurka urodzona modelka, świetnie pozuje.Czapka super.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sęk w tym, że dopiero warsztat pracy rozłożyłam i już się zmęczył:) pozdrawiam

      Usuń
  7. No tak ;) Czapę natychmiast udekorowałaś białym puchem, kot dostanie nowe dżinsy ;) jak w bajce ;))) ale Koleżanka normalnie mnie powaliła ;)
    Pozdrawiam serdecznie Basiu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka jest świetna i bardzo ciekawska nawet do domu wchodzi popatrzeć i skontrolować:) Łatek i dżinsy??:) Ciekawy pomysł:) pomyślę:) pozdrawiam

      Usuń
  8. Fajna ciepła czapa a towarzysze bardzo fotogeniczni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze rozczulają mnie Twoi pomocnicy. Są bardzo fotogeniczni. A czapka ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mały włos miałabym wczoraj kolejnego domownika ale się nie udało:) pozdrawiam

      Usuń
  10. Śliczna czapka na chłodne dni.Kura super wyszła na zdjęciu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna czapa wyszła, bardzo ładna włóczka. Kura wyszła super! Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna czapka! A pomocnik jaki sympatyczny :) Nie przepadam za zimą, ale doceniam jej uroki - w końcu mamy kiedy nosić nasze ciepłe wyroby :)
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie zima to dużo naszych udziergów by nie powstało:0 pozdrawiam

      Usuń
  13. Koleżanka zaprezentowała się - powiedziałabym - że dostojnie. U mnie też czapy się robią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No ale masz Basiu pomocników! :) Czapa akurat na zimę, więc szybciutko dziergaj dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam się za sweter akurat ale z czapą zdążę:) pozdrawiam

      Usuń
  15. Bardzo fajna czapka w sam raz na mróz no i modelka pozowała wyśmienicie, taka wyprostowana i dumna że ho,ho :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapa jest intensywnie użytkowana co mnie cieszy:) A modelka pewnie jeszcze kiedyś wpadnie w kadr:) pozdrawiam

      Usuń
    2. A widziałaś już dziergane kurze ubranka? Ostatnio mignął mi reportaż w tv 😄, może to pomysł na biznes :)
      Czapa klasyczna i na pewno ciepła. Zazdroszczę takich zdobyczy w sh. Pozdrawiam serdeczne!

      Usuń
    3. Ostatnio jakoś posucha jest w moich sh ale dla mnie to dobrze bo co nieco wyrobię:)
      Widziałam te sweterki na Pintereście fanie wyglądają ale są nie praktyczne:) Za to mój kogut z potrzeby chwili dostał komin uszyty z dzianiny:) Ale to inna historia:) pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty