Komin i trochę wiosny

Kupiłam w sh t-shirta za 2 zł z delikatnej bawełny niebieskiej w słusznym rozmiarze. Do tego trafiła mi się narzutka z koronkowego materiału w kolorze żółtym też za dwa złote. Koszulkę odcięłam zaraz pod pachami doszyłam do niej odpowiedni kawałek koronki i wszystko wykończyłam podwijając brzeg i obrzucając szwy. W taki oto sposób zostałam posiadaczką komina na wiosnę:





Zdjęcia robione na szybko bo jestem w ferworze szyciowym i czyszczę półki z materiałów przerabiając i szyjąc co potrzebne a efekty tej walki pokarzę niedługo. Powiem tylko, że wygrywam tym razem tę walkę z zapasami:)
Poza tym ciąg dalszy wiosny w moim mieszkaniu. Kwiaty szaleją i kwitną:













Kilka storczyków ma po 3-5 kwiatków i to są storczyki ratowane. Dostałam je od koleżanki, u której nie chcą rosnąć i były w stanie tragicznym jak je przywiozła ale na szczęście się wybrały i teraz cieszą nas bardzo:) Czekam jeszcze na cztery storczyki żeby zakwitły:)
 Na zdjęciu z całego parapetu widać na dworze ścięte gałęzie więc sezon działkowy też już zaczęłam z przytupem:) Teraz kolej na rozłożenie tunelu foliowego a rozsada już wsiana i stoi na oknie:) Kolejne będę siać w weekend:) Już się nie mogę doczekać jak wpadnę do ogrodu:)
Ale na razie odpoczywamy:


Przyjemnego weekendu życzymy:))

Komentarze

  1. Szaleństwo na oknie, przecudne kwiaty, widać , że masz rękę do kwiatów. Ja też tak lubię odpoczywać ze swoim kotkiem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu - jaką Ty masz wiosnę na parapecie! Jak cudnie kwitną te wszystkie kwiaty! Komin bardzo ładny - też wiosenny :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywni to zawsze coś wymyślą.
    Kwiaty cudne, jest na czym zeprzeć oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje parapety to całoroczne kwiatowe królestwo, zima im niestraszna, kota się nie boją, ...a może walczą o pierwszeństwo, kto jest domowym pupilkiem? i żeby ich nie zniechęcać do rywalizacji Mama dopieszcza kwiaty , a Ty kota? (albo odwrotnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno kwiaty jak i koty i inne zwierzaki to moje dzieło mama tylko pomaga:) Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  5. Fajny komin i pomysłowy. Kwiaty przecudowneeeeeeeeeeee, widać masz dobrą rękę Basiu do kwiatków. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak pięknie kwitną to widocznie nic im nie brakuje:) pozdrawiam

      Usuń
  6. Ależ kolorowo u Ciebie na oknach!Pięknie wszystko kwitnie i fajny wiosenny komin:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty cudne aż nie mogę wzroku oderwać .Komin bardzo pomysłowy.Odpoczywaj bo wiosna tuż,tuż i pracy będziesz miała dużo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaplanowanej pracy mam dużo a nieplanowanej jeszcze więcej:) Wszystko wyjdzie w praniu:) pozdrawiam

      Usuń
  8. Nikt tak nie potrafi człowieka zrelaksować, jak odpoczywający kotek, ja wypoczywam od samego patrzenia na takie widoki:-)
    Pomysłowo stworzyłaś komin:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wolę z moimi kotkami poleżeć:) Wtedy dopiero się relaksujemy:)Pozdrawiam

      Usuń
  9. nie wiem co najpierw podziwiać czy super komin czy cudnego kota czy wspaniałą kwiatową kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z tym kominem!!!Kwiaty cudowne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowy komin wiosenny ;) Moje storczyki też przestają się mieścić na parapecie, małżon zaczął kupować mi je w wersji mini. .. ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wersja mini jest mało widoczna:) Ja zaczęłam sadzić po dwa lub trzy w jednej doniczce i wtedy ładnie wyglądają i lepiej rosną:)

      Usuń
  12. Odpoczynek w takim towarzystwie, to sama przyjemność. Zresztą widać na zdjęciu, że obydwie strony bardzo zadowolone :)
    Masz wspaniałą rękę do kwiatów.
    Komin bardzo pomysłowy. Fajne połącznie z tą koronką.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nam się najchętniej odpoczywa:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Komin jest bardzo pomyslowy, ale Twoje kwiaty powalily mnie na kolana. Ja tez sie musze zabrac za ogrod w tym roku, bo odlogiem lezy juz dwa lata. Pozdrawiam Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będziesz miała co robić w ogrodzie:) Oby Ci się udało:) pozdrawiam

      Usuń
  14. Napatrzeć się nie mogę na Twoje kwiaty, są przepiękne :) A pomysł na komin bardzo ciekawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie też nie chcą rosnąć, więc zazdraszam:)
    w z tym kominem to świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajeczne te storczyki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty