Zbiorowo:)

Muszę nadrobić kilka zaległości w pokazywaniu prac. Na pierwszy ogień skończona serweta o średnicy 60 cm:




Zrobiłam z kordonka kupionego w graciarni na rynku za 1 zł i tu mała ciekawostka. U nas kupując kordonek dostajemy dużą szpulę tekturową i nie za dużo nici a mój kordonek wygrzebany w pudłach po prostu nie chce się skończyć. Jest go bardzo dużo i świetnej jakości. Szkoda, że nie miał metki:)

Kolejna praca to haft mojej mamy:




Tym sposobem mam kolejną kolorową poduchę do kolekcji:)

W styczniu kupiłam w sh wielką firanę za 8 zł. Cała była obszyta lamówką białą. Stan lamówki miał wiele do życzenia i pewnie dlatego nikt jej nie wziął. Lamówkę odcięłam, doszyłam nową w kolorze żółtym i tym sposobem mam firanę na Wielkanoc:


Firana jest bielutka i nie uszkodzona co przy tak dużych firanach w sh mało kiedy się zdarza. A ostatnio w moich sh jest posucha więc przez jakiś czas nic nie kupię:)

Miłego tygodnia Wam życzę:)

Komentarze

  1. Basiu jestem zachwycona precyzją Twojej mamy:)Serwetka śliczna, lubię patrzeć przez Twoje okna:)))cieplutko Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykłe są hafty Twojej Mamy. Świetna, duża serweta. Pomysłowo wykończyłaś firanę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu pomysłowa z Ciebie dziewczyna. Świetny pomysł na renowację firanki, świetnie wygląda. Serwetka śliczna, a haft to po prostu rewelacyjny! Pozdrawiam serdecznie i Ciebie i Mamę :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafty,śliczna serwetka a firanka jak nowa:))Te sh to jednak prawdziwa kopalnia przydatnych różności:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu dużo przydatnych rzeczy udało mi się w nich kupić:) pozdrawiam

      Usuń
  5. Haftowane poduszki Mamy zachwycające,podziwiam cierpliwość i umiejętności.Serweta śliczna a firanka ładnie się układa i wygląda jak nowa.Wielkie brawa.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja Mama haftuje przepiękne obrazy i to z wielką dokładnością, perfekcyjna praca!
    Szydełkowa serweta imponująca:-)
    Gratuluję udanego zakupu w sh, firana z nową lamówką faktycznie zyskała świąteczny klimat:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zacznę od haftu mamy, są przepiękne, serwetka urocza, delikatna
    Firanka pięknie wyszła , jest ślicna, jak nowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekł mnie przepiękny haft Twojej mamy, perfekcyjne wykonanie! Zarówno serweta, jak i firana odświeżą pokój i nadadzą mu świąteczny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, pokój zupełnie inaczej teraz wygląda:)

      Usuń
  9. Serwetka jest cudna jak i haft Twojej mamy:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracałam kilka razy, żeby jeszcze trochę popatrzeć na hafty Twojej Mamy, jest absolutną mistrzynią, jej kwietne poduchy rwą oczy, cuda!
    Szczęściaro, dostałaś niezwykłe geny i muszę przyznać, że super z nich korzystasz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze się rozwijam w tym temacie więc czekaj na kolejne prace:)

      Usuń
  11. Śliczna serweta! I poduszki też - bardzo wiosenne. Moja babcia umiała haftować, jaka szkoda, że mi wtedy nie w głowie były robótki. Strasznie mi żal. W ogóle tego nie potrafiłam docenić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często za późno się o czymś przekonujemy ale zawsze można to nadgonić:) pozdrawiam

      Usuń
  12. Super serweta, też by mi pasowała :)
    Twoja Mama przywołuje wiosnę kolorową poduchą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No muszę przyznać, że jesteście z mamą Super Duetem:) I tworzycie super prace:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też lubię zaglądać do sh czasami trafia mi się coś fajnego i jak człowiek potrafi szyć to taka jak ty za parę groszy może mieć świetną rzecz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi w sh;) tylko trzeba jeszcze kupować z głową:) pozdrawiam

      Usuń
  15. Basieńko serweta piękna , imponująca, hafciki Twojej Mamy są przepiękne. Podziwiam Jej precyzję i cierpliwość. Firanka piękna, nawet nie widać, że z sh. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać po kim masz zdolności!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty