Czekamy na zimę...:)

Tak, tak czekamy na zimę z utęsknieniem:) Jednym z powodów tego czekania są nasze zwierzaki zagrodowe, które zaczynają szaleć przez tą pogodę. Ale miejmy nadzieję, że spadnie w końcu śnieg i temperatura i wszystko wróci do normy.
Poza tym moja mama zrobiła sobie dwie opaski i kamizelkę biorąc włóczki z naszych zapasów.







Druty 3,5 i wzorek z głowy a robiona jest w kawałkach i potem zszywana. Jakoś nie mogę mamy przekonać do robienia w całości:)

Do tego zrobione zostały dwie opaski na głowę :


Oczywiście opaska jest równa po obu stronach ale zdjęcia powstawały szybko w zamęcie i jakoś nie zwróciłam na to uwagi:) Włóczka to wełna owcza ale bardzo delikatna więc nie gryzie.



Ta natomiast powstała z mieszanki wełny z akrylem i bardzo podoba mi się ten warkocz:)
Wzory pochodzą z sieci dlatego nie wstawiam źródeł.

Jest 14.30 i robi się już szaro na dworze przez chmury. Jest połowa listopada a ja dopiero w sobotę wyrwałam resztę krzaków pomidorów z folii i jeszcze cała miska tych warzyw dojrzewa w moim domu:) Teraz mogę powiedzieć, że folia ogrodowa to świetna rzecz:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Dzierganie to przyjemna sprawa. Zawsze można sobie zrobić jakiś fajny ciuszek. Taka kamizelka z pewnością przydaje się już teraz, dając przyjemne ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie mamie ciepło jak przyjdą chłody.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już robi kolejną kamizelkę więc niedługo kolejny wpis:)

      Usuń
  3. Bardzo ładną kamizelkę zrobiła Mama, opaski też się przydadzą, bo coś czuję, że zima jest tuż, tuż. Ja też czekam na zimę, bo zdecydowanie wolę chłodniejsze klimaty, żeby tylko dzień jeszcze był dłuższy, to byłoby super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłuższy dzień na pewno by się przydał ale niedługo przestaniemy przestawiać czas:) Pozdrawiam

      Usuń
  4. To mama na zimę jest przygotowana,ją tam jednak za zimą nie tęsknię:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie strasz Basiu tą zimą:), ale trzeba być przygotowanym:). Pozdrawiam Was dziewczyny cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki zimie możemy dużo dziergać na drutach:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Super kamizela! Niech grzeje na zdrowie :-)
    U mnie w powoooooooooolneeeeeeeej produkcji sweter od góry, zobaczymy jak wyjdzie. Na pewno będzie kolorowy ;-)
    Opaski bardzo fajne :-)
    Miłego tygodnia, Basiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dziergam sweter od góry ale jestem blisko dołu tylko oczek dużo na drucie i nie wiem kiedy skończę:) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Widzę, że ostro przygotowujecie się do zimy. Fajne i ciepłe dzianiny. Mnie do zimy nie spieszno. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mnie kusi folia moze za rok, jeśli chodzi o zimę to czy ja wiem, z utęsknieniem to raczej na nią nie czekam, ale mam swiadomość że potrzebna tylko żeby taka ze śniegiem była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak: dużo śniegu i mróz:) I to żeby tak na święta było:) pozdrawiam

      Usuń
  9. Teraz będzie mamie ciepło:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima Was nie zaskoczy. Taka dłuższa kamizelka dobrze ogrzewa. Opaski też fajne szczególnie ta z warkoczem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna kamizelka, ciekawy strukturalny wzór. Ponoć idą chłody więc zarówno kamizelka jak i te fajne opaski jak najbardziej się przydadzą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jesteście uzbrojone na zimę ;) na pewno nie zmarzniecie ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny wzór na tek kamizelce, może uda mi się go kiedyś w kocyku wykorzystać, będę o nim pamiętać. Niech wszystkie udziergi miło grzeją, gdy już nastanie ta wytęskniona zima:-)
    Smacznych pomidorków i dużo ciepła w te chłodne wieczory:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję:) Pomidory zjadłam ze smakiem bo swoje zawsze najlepsze:) Wzór faktycznie jest fajny i prosty a takie najlepiej wyglądają:)

      Usuń
  14. Obie kamizelki mają fajne wzory, szczególnie podoba mi się ta z warkoczami. Mama będzie miała cieplutko w plecy, a zima już podobno szykuje się do ataku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kamizelka i po plecach ciepło ;) Opaski fajne ta druga urocza :) O i już zazdroszczę o tej porze własnych pomidorów ...kupiłam wczoraj i do zjedzenia się nie nadają ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. No, to zima Wam już nie straszna :)
    Bardzo ładne prace :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty