Kamizelka

Jesteśmy w drugiej połowie listopada a na dworze wręcz wiosna więc w temacie wiosenno-jesiennym przedstawiam kwiecistą kamizelkę w zieleniach:) Skończona parę dni temu dzisiaj obfotografowana:





I nie powiem, ale dół zajął mi trochę czasu:) Robienia kuleczek pewnie nigdy nie polubię, muszę jednak przyznać, że w tym wzorze wyglądają efektownie.


Oczywiście moich zwierzaków nie mogło zabraknąć na płaskich zdjęciach:)



I na dworze też Miśki nie brakowało;)


Wracając do kamizelki, zrobiona jest z akrylu z wełną.  Wyrobiłam na nią kilka małych kłębków co mnie cieszy:) Druty 3,5 na całość robioną od dołu w jednym kawałku a ramiona zszyte graftingiem aby nie było grubych szwów. Mam nadzieję, że będzie się dobrze nosić:)
Zaczęłam już kolejną tym razem męską w brązach i znowu ze starych zalegających kłębków. Dzięki temu wreszcie po tylu latach nie kupowania włóczek i materiałów oraz innych potrzebnych do hobby rzeczy moje półki ładnie pustoszeją a ja zaoszczędziałam sporo kasy:) Oby tak dalej:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Kamizelka śliczna , zachwycające są te kuleczki, wręcz boski jest ten dół kamizelki.Misia jak zwykle urocza.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kamizelka i jeszcze przyda się:)
    No i mniej kłębków w szufladzie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu kamizelka jest bardzo ładna. Bardzo mi się podoba kolor, a przestrzenny wzór kwiatów jest niesamowity. Najważniejsze, jednak jest to, że resztek ubyło i ... można z czystym sumieniem kupować nowe ;)).

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł, te kwiatki przyciągają uwagę :) i teraz się zastanawiam jak je robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://pin.it/34ynn55ctswagy
      Tutaj jest schemat dla zainteresowanych. Ja korzystałam z tego po prawej. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Te kwiatki są niesamowite. Misterna robótka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu bardzo fajna kamizelka w uroczym kolorku ten pasek dobrze pasuje a kwiatki są przecudne - dodają całości niesamowitego uroku :) cudne słodziaki haha bez nich nigdy nic się nie obędzie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaaaa! Ale się napracowałaś! Podziw, Basiu!
    Czekam na męską, bo mi inspiracji brakuje, a donoszą mi, że niedługo kolejna porcja wełny mnie zaleje... Ech... Gdyby tak człowiek mógł się roztroić, to by może wyrobił to wszystko...
    Miłego tygodnia! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męska to prosty wzór ściągacz jeden na jeden bo to kamizelka do warsztatu. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Kamizelka wygląda ślicznie, a te kwiatki, rewelacja 🤗🤗🤗🤗
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i oryginalna kamizelka powstała:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzór kwiatów jest fenomenalny! Ja też nie przepadam za robieniem kulek, robiłam je w dwóch, może trzech projektach, dawno temu i raczej nie planowałam powrotu, ale po Twojej prezentacji, czuję, że jednak mogłabym:-)
    Tak, wiosna zawsze cieszy, a w listopadzie to już szczególnie, nawet rowerem dziś pojechałam do pracy tak było rano ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama miałam nie wracać do tego wzoru ale cieszę się że dałam radę. Ja jeżdżę cały czas rowerem bez względu na pogodę 😉

      Usuń
  11. Świetna ,"wiosenna" kamizelka!Te kwiatki są super ale tych nupków nie zazdroszczę,też nie lubię ich robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście tych parę rzędów dałam radę 😁pozdrawiam

      Usuń
  12. Kamizelka wygląda wspaniale i bardzo ładny kolorek .
    Muszę sobie też coś zrobić w takim kolorze ,ale gdy kupuję to ciągnie mnie do beżowego ,różu ,szarości .
    zawsze obiecuje sobie że kupie inny kolor ,a wychodzi jak zawsze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kooor jest bardzo ładny. Musisz mieć coś koniecznie w zielonym. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Kuleczek to ja sama nie lubię robić, strasznie są praco i wełno żerne:) ale kamizelka wiele zyskała przez nie, wiec warto było poświecić im trochę uwagi:) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Jakiż piękny ten dekoracyjny ścieg. Kolor kamizelki przepiękny. Zapachniało wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiatki pięknie się prezentują. A kolory takie optymistyczne. Fajna ta kamizelka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu kamizelka niech się dobrze nosi. Kwiaty są tak radosne, patrzę na nie i od razu dobra energia we mnie się budzi 🤗
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna! I jaka pracowita! Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! niesamowiyty wzor, jeszcze takiego nie widzialam! I podziwiam, bo robienia nopkow nie cierpie, a efekt- rewelacja! Tez chcialabym napisac, ze mi wloczek ubywa, ale niestety.. . przy moim tempie pracy, nawet niewielkie zakupy zmieniaja bilans na korzysc zapasow....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ostro trzymam w ryzach i nie kupuję😁ale promocje kuszą😉

      Usuń
  18. Bąbelki są niezwykle ozdobne, widać, że pracochłonne, ale efekt jest naprawdę wspaniały! No i masz kamizelkę całoroczną, bo widzisz, że taka zieleń w zimę też super się prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kamizelka, bardzo podoba mi się wzór, zupełnie inny.😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty