Włóczki:)

Powinnam napisać nowe włóczki:) Wygrałam zabawę u Lenarda i dostałam pięknie przędzoną wełnę w naturalnym kolorze:) Uwielbiam takie gryzące wełny więc już się domyślam co z niej powstanie:)
Lenard - bardzo dziękuję:)


Już któryś rok z kolei wyrabiam zapasy włóczkowe i pozbyłam się w ten sposób duuużo kilogramów motków zalegających po szafkach, szafach i wersalkach:) I teraz przyszedl czas aby zrobić sobie nagrodę za mój trud:) Kupilam 10 motków ciekawej wełenki w takim melanżowym kolorze:


Oraz kilogram włóczki z Anilxu w kolorze gołebioszarym:) Na tym koniec:) Trzeba panować nad zapasami:) Wszystko kupione za grosze dlatego ciężko było się oprzeć:)
Poza tym zaczyna się sezon działkowy wcześniej niż normalnie więc niedługo nie będę miała czasu na dzierganie:) Pewnie wrócę do maszyny do szycia:)

Miłego tygodnia wszystkim życzę:)

Komentarze

  1. Gratuluję wygranej:)Ciekawi mnie co zrobisz z tej nowej włóczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów mam wiele ale wszystkiego się nie da zrobić 😁pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że Ty się cieszysz, Basiu! ♥
    Nie mogę się doczekać na gotowy projekt!
    Miłego tygodnia!
    (ja się męczę ze swetrem, a sarkoidoza dała popalić ponownie, opiszę, gdy zbiorę siły, na razie błe...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się doczekać nowego projektu. Ale trochę trzeba zaczekać 😉pozdrawiam

      Usuń
  3. Trochę nie mieści mi się w wyobraźni jak można lubić drapiące dzianiny, ale nie będę z tym dyskutować🙈 Życzę samych przyjemności z przerabiania nowych i tych starszych nabytków😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokochałem wrednego podgryzającego wielbłąda, mam z niego szalik i oooo, jaka to dobra rzecz! Nie czuję nawet, że podgryza! Serio serio!

      Usuń
    2. Bardzo lubię takie dzianiny i polecam. Już niedługo wrzucam na druty😁pozdrawiam

      Usuń
  4. Basiu gratuluję wygranej i oczywiście że trzeba sobie raz na jakiś czas sprawić przyjemność :)
    czekam na coś uroczego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat kupiłam jeszcze jeden rodzaj wełny dzisiaj i na tym teraz koniec😁pozdrawiam

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej- wełenka piękna:) też wyrabiam zapasy, ale jeszcze wiele przede mną;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną też jeszcze sporo dziergania😁pozdrawiam

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej :) Znam ten smak radości. W latach 90-tych wygrałam pralkę w promocji płynu do prania. To było niewiarygodne, a jednak się zdarzyło 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy ta pralka jeszcze służy 😁pozdrawiam

      Usuń
    2. O dziwo, służy mojej mamie. To Zanussi twarda sztuka:)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie widoki. Sterty włóczek, to miód dla moich oczu :))
    Teraz też wyrabiam zapasy. Na razie nic nie kupuję.
    Przy pracach ogrodniczych umysł odpoczywa, więc teraz takie robótki, jak najbardziej wskazane.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty