Zimowy komplet

Jak ostatnio otworzyłam szafę to w oczy rzuciły mi się dwa motki melanżu kupionego okazyjnie kiedyś tam:) Postanowiłam sie ich pozbyć i tak powstał komplet szydełkowo druciarski:) Na szydełku z jednego motka wydziergałam komin a na drutach z drugiego motka powstała szybka czapka.





Akurat przyszły mrozy do mnie więc jutro komplet będę testować w drodze do pracy.

W domu widać już u mnie wiosnę od dawna bo kwitną storczyki:






To tylko część z mojej kolekcji. Wiele z nich ma pączki a kolejne szykują się do kwitnienia.

Pamiętajcie - siedźmy wszyscy w domach i nie wychodźmy niepotrzebnie. Ja pracuję w zakładzie i mój pracodawca stwierdził, że pracujemy normalnie co nie wszystkim się podoba. I pewnie nic w tym temacie się nie zmieni niestety. Ale wszyscy się pilnują i oby nas ten wirus jakoś ominął.

Dużo zdrowia życzę:)

Komentarze

  1. Bardzo fajny komplecik Basiu, w dodatku jeszcze się przyda w tym sezonie, bo zima coś nie odpuszcza. Storczyki cudownie Ci kwitną, u mnie tylko biały cały czas kwitnie, dendrobium bardzo krótko mi kwitł i nie wiem dlaczego. Może za bardzo go wietrzyłam :)). za to grudniaki są w całej krasie, znów zebrały w sobie całe moce i obsypały się kwiatem. Nawet fuksja poczuła wiosnę. Miałam obawy czy przezimuje na parapecie, a ona nie tylko przezimowała, ale jeszcze zakwitła. Pozdrawiam Cię Basiu i też marzę o tym, aby ten wirus już przestał się panoszyć :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zobaczyć Twoje grudniki i fuksję bo akurat tych kwiatów nie mogę się dochować 😄pozdrawiam

      Usuń
  2. U mnie też zima dzisiaj zagościła. Ale co tam, od czego mamy pełne szafy udziergów 😂
    Kolejny nowy to zawsze nowy 😊 Twój jak najbardziej oko cieszy i jutro na pewno mile otuli i humor w drodze do pracy poprawi.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdził się idealnie i będzie noszony z satysfakcją. Pozdrawiam

      Usuń
  3. U nie też zima wróciła,oczywiście bez śniegu ale woda zamarzła,Bardzo fajny komplecik, storczyki cudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje storczyki. U mnie niestety wszystkie przegrały walkę z wełnowcami :(
    Komplecik super.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też miały wełnowce ale udało mi się je pokonac. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękny komplecik wydziergałaś Basiu. Jak widać jeszcze masz szansę ponosić go w ty sezonie:)
    Storczyki cudowne. Ja niestety nie mam dobrej ręki do storczyków. Dobrze, że mogę podziwiać Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie Basiu jak w najpiękniejszym ogrodzie ♥
    A u mnie tylko fikus się trzyma, ale uratowany lata temu z mrozu, więc to z miłości tak się trzyma zapewne ;-)
    Świetny ten komin z czapką! Ja dziś wyciągałem ciepłą chustę, której jakoś się nie udało obfotografować na bloga jeszcze *wstyd!*, ale obiecuję poprawę w najbliższej przyszłości. Póki co się dystansuję, więc nie latam po zewnętrzu, jak nie muszę, a jak już muszę, to staram się po nocy, kiedy ludzie nie łażą :-(
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podwórko i ogród więc mam gdzie wyjść na szczęście. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jak nie zrobię pieszo kilku kilometrów, to spać nie mogę :-( ugh...

      Usuń
  7. Akurat wrócił mróz, taki fajny komplet przyda się jak nic!
    Co do kwitów to u Ciebie istna orgia - ja tu wstawiam kilka marnych fotek zadowolona siebie jak nie wiem co, a U Ciebie jak w oranżerii :) I do tego piszesz, że to tylko część - wciąż podziwiam Twoją rękę do kwiatów, niesamowity dar :)
    Trzymacie się zdrowo i ciepło, Ty i wszyscy Twoi domownicy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też masz ładne kwiaty 😁dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  8. Dbaj o siebie Basiu, nie tylko teraz w czasie zarazy :0)
    Komplet piękny i szybko Ci się przydał ;0)
    Pozdrawiam cieplutko :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydał się przydał i jest ciepły 😄pozdrawiam

      Usuń
  9. Storczyki masz przecudne, stosujesz jakiś nawóz? W pracy jeśli się spotykacie z tymi samymi ludźmi to może nie będzie tak źle, dbaj o Siebie i stosuj odkażanie. Ja dopóki mam kontakt z tymi samymi osobami i nie przyjedzie ktoś z zewnątrz z wirusem, jestem w miarę spokojna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też spokój i obcych nie wpuszczają na razie. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Basiu śliczny komplecik stworzyłaś :) A kolekcji storczyków można Ci tylko pozazdrościć wspaniałe :) Trzymaj sie dzielnie i zdrowo :)
      pozdrawiam

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo i pozdrawiam 😁

      Usuń
  10. Świetny komplecik i mam wrażenie że jeszcze uda się go wykorzystać w najbliższym czasie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za różnica w wyglądzie włóczki - mam na myśli jak różnie wygląda ta sama włóczka w dzianinie szydełkowej i drucianej. Ta druciana bardziej przypadła mi do gustu, ale komin ma za to bardzo ładny ścieg.
    Nieustannie podziwiam Twoje zdolności w zakresie pielęgnacji kwiatów. Na moim storczyku wprawdzie po raz pierwszy pojawiły się dwa pędy, ale z licznych pączków tylko dwa raczyły jak dotąd się rozwinąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zaskoczona różnicą między dzianinami. A kwiaty jak to kwiaty - kwitną do oporu😁pozdrawiam

      Usuń
  12. Świetny komplecik. Zadziwia różnica w wyglądzie włóczki.
    Przepiekne kwiaty. Jest na czymoko zawiesić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje storczyki są zachwycające! Aż się przyjemnie robi od patrzenia:-).
    Pięknie wykorzystałaś pojedyncze motki, bardzo ładne kolorki w tej włóczce:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ~komplecik swietny! powiedz mi BAsku, czy Tobie tez juz nie starcza szuflad, jak mi na czapki i szaliki ? ;) storczyki masz obledne, moje biedaki ciagle przegrywaja walke z futrzastymi ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty