Słowo się rzekło...

... więc pokazuję kolejne dwie skrzyneczki na kwiaty. Pierwsza jest zielona:



A druga orzechowa (powiedzmy:)) i mniejsza bo miałam akurat takie listwy:


Oczywiście w kadrze nie mogło zabraknąć Miśki:


W domu dziergam wyrabiając zapasy i łudzę się, że jak będę robić z czterech nitek jednocześnie to szybciej mi to wyrabianie pójdzie;) Po tylu latach wyrabiania i tak mam puste szafki i wersalkę i zostało mi trochę wełny w szafie więc nie jest źle. Wiosną nagrodziłam swoją cierpliwość kupując trochę wełenki ale o tym w kolejnym poście:)


W ogrodzie było pełno porzeczek i już zostały przerobione na kompot:


Poza tym kwitną kwiaty:








Za chwilę zacznie się sezon warzywny na całego więc będę miała co robić. W moim nowym cardiganie zostały mi tylko rękawy ale już myślę o czymś kolejnym:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Zależy od grubości nitek ;-) ja już wiem, że u mnie szybko nie pójdzie, ha! No bo jakby nie patrzył, to mam tylko 2 ręce, a doba tylko 24h ;-)
    Basiu, jaki cudowny ogród! Skrzynki wypaśne! Ale ta zawartość! ♥ No i Misia, słodziaczek, ucmokać proszę!
    Miłej niedzieli i dobrego nadchodzącego tygodnia! Obyśmy nie dali się zwariować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też zbyt szybko nie pójdzie teraz ale trzeba próbować😉Wybieram się na jagody w tygodniu i zamierzam odpocząć. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ogród masz kolorowy i piękny Basiu, dużo pracy w niego włożyłaś, ale warto było. Cardigan będzie bardzo ciepły i kolorystyka ciekawa wyszła z tej mieszanki nitek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kolorystyka mi też przypadła do gustu:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Skrzynki prezentują się bardzo estetycznie i ładnie. A to co dziergasz zapowiada się fajnie. Podoba mi się połączenie włóczek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jak to będzie wyglądało na gotowo:) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Zazdraszcam Tobie tak pięknego ogrodu 😆😍U mnie na balkonie tylko skalniaki.
    Robótka zapowiada się ciekawie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczki super (podziwiam talent stolarsko), Miśka jak zawsze urocza a ogród zachwycający! Powodzenia z dzierganiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nawale pracy w domu w tym okresie mam nadzieję, że do końca wakacji skończę:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Podziwiam Twój ogród, jesteś niezwykle pracowita, u mnie nie ma ani jednego kwiatka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu piękne zrobiłaś skrzynki na kwiaty. Bardzo mi się podobają, a roślinki wyglądają w nich efektownie. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne jest tej robótki, co ją masz na drutach, ciekawa jestem jaki będzie efekt końcowy? Ja utknęłam i za nic nie mam weny do robótek. Pozdrawiam Cię serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę trzeba będzie poczekać na sweter ale kolory też mi się podobają. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Basiu to ty niezłe miałaś zbiory nitek - i wspaniale je wyrabiasz bo jak piszesz to sie Ci zluźniło w zakamarkach :) Cudne masz kwitnące pełen wysyp kolorków pięknie ach pięknie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ładnie mi się rozluźniło i muszę to kontynuować. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Przepiękny ogród, marzę o takim kwiatowym dostatku, może kiedyś mi się uda. Zostało mi trochę desek z wiaty i mam pomysł na co je przerobię. Jak Ty sobie dajesz radę, to i mnie się uda! Wspaniałe są Twoje skrzynki:-)
    Psinkę podrap ode mnie pod brodą:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uda Ci się trzymam kciuki😉Tylko pochwal się później 😉

      Usuń
  10. Cudne powitanie - maki są piękne :)
    Niezmiennie podziwiam Twoje kwiaty w ogrodzie.
    Fajne te skrzyneczki. Widzę, że mają wiernego stróża :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje porzeczki przerobiłam na galaretki- będą idealne do ciast:)
    Świetne skrzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ u Ciebie bajecznie! Skrzynki fajne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiaty pięknie się prezentują w skrzynkach.💮🌹🏵 Pozdrawiam serdecznie 🌸

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogród jest piękny. Już czekam na wiosnę. Moich 80 nowych tulipanów też😋

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty