Aniołki

Cześć!!

Pamiętacie jeszcze moją szydełkową choinkę z zeszłego roku? Otóż doczekała się w tym roku aniołków:

Wzór ogólnie dostępny w internecie. A dlaczego tylko 2? Bo niestety nie mam miejsca na dużą choinkę i będzie tylko mała dlatego dwa aniołki starczą. Ale może kiedyś się doczekam choinki żywej...zielonej...pachnącej... Ale się rozmarzyłam

A teraz zobaczcie jaki pracowity dzień miał wczoraj mój Maciek. Najpierw skracał z moją mamą zasłony:

Potem patrzył, jak zasłony były podwijane na maszynie:

A na koniec odpoczywał po ciężkim dniu w moich ramionach:

To się nazywa życie!!

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i za zostawione komentarze!!

Komentarze

  1. Moja Śnieżka też miewa takie pracowite dni! Ładne rzeczy zrobiłaś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne aniołki , choinka super .

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kociak :) Ja będę miała choinkę bo moja mama kupuje nową i odstępuje mi stara :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwa choinka ma swój urok chociaz bywa kłopotliwa.Twoja choineczka śliczna a aniołki super.Bardzo pracowity kociak.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. aniołki wspaniałe:)) a Maciuś- cóż, musiał odpocząc po tak pełnym pracy dniu- wszak nadzór to też ciężka praca!:))) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty