Czapka i zajączki

Witam!!!
Ostatnio dłubię trochę małe rzeczy jako przerywniki i powstała najpierw czapka:


Kolor jest zdecydowanie intensywniejszy w rzeczywistości. Czapka robiona na drutach pończoszniczych 3,5 w 8 nitek. Już wypróbowałam i jest bardzo ciepła.
Przy okazji powstała mała serwetka z zajączkami:


Zrobiona jest z kordonka Kaja a ostatnie obramowanie z kordonka Stokrotka w kolorze czerwonym. Wyszła idealna do mojego koszyczka wielkanocnego a motyw zajączków pasuje w sam raz. Dla zainteresowanych wzór znajdziecie u Jolajki.
A teraz zmykam piec królika na obiad:)
Pozdrawiam!!

Komentarze

  1. Serwetka urocza ja widzę ją na stoliku a na niej pisanki coś pięknego pozdrawiam Dusia -czapeczka ma fajny kolorek ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna czapka :-)
    Serwetka cudna - wspaniały miałaś pomysł z tym czerwonym brzegiem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten motyw zajączków fajny, czapeczka ma ładny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta serwetka i bardzo fajna czapka :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Super czpeczka.Serwetka bardzo urocza.Ja zrobiłam sobie serwetkę w kurczaczki.
    pozdrawiam serdecznie Basiu

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie od dziś wiadomo, że małe jest piękne:)Takie małe projekty dodatkowo cieszą, bo szybko powstają. Czapka bardzo fajna. Serwetka jest śliczna, będzie świetnie prezentować się z pisankami. Pozdrawiam:)Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace :)) Czapka ma wspaniały kolor, a serwetka taka świąteczna :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty