Wiosna:)

Wiosna w pełni na moich parapetach:) Wszystko kwitnie aż miło popatrzeć:)

W kuchni królują phalenopsisy będące w fazie rozkwitania:


 Natomiast w pokoju mam odmianowe storczyki oraz zwartnicę:






Zwartnica w pięknym czerwonym kolorze w tym roku a co ciekawe ta sama cebula w zeszłym roku miała biało czerwone kwiaty:) Co się stało nie mam pojęcia bo te cebule mam dopiero drugi rok. Może ktoś mnie oświeci w tym temacie? Pewnie w przyszłym roku ta sama cebula zakwitnie na biało;)
W sumie mam w tej donicy jeszcze cebulę białą kupioną w zeszłym roku na wyprzedaży po 3 zł i ma kwitnąć na biało ale co z tego będzie?? Jest pączek więc niedługo będę wiedziała.

Tymczasem leżymy sobie i przynajmniej ja próbuję wyleczyć przewlekłe zapalenie zatok. Co robi reszta? Nie pytajcie:)


Wieczorami można leżeć razem i grzać wzajemnie boki:)


W ogrodzie kwitną już kwiaty i wszystko ostro się budzi do życia. Czeka mnie od poniedziałku praca w ogrodzie czyli grabienie i szykowanie wszystkiego na nowy sezon co z zapaleniem zatok nie będzie łatwe. Ale dam radę:) Jak co roku:)

Życzę przyjemnego weekendu:)

Komentarze

  1. Basiu! Jak pięknie! ♥ Niech Ci wszystko rośnie zdrowo!
    A na zatoki - opaska, serio. Zrób szybko i noś cały czas, pomaga takie wygrzanie bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę ciepłe czapki i nic to nie pomaga😕żaden lekarz nie potrafi mnie wyleczyć.. Niedługo kolejne zdjęcia kwiatów. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Mam podobnie, ale jak mnie ostatnio wzięło, to nawet spałem w opasce i dopiero po 2 dobach takiego grzania pomogło.

      Usuń
    3. No pięknie. Jeszcze z lekarzem szukam jakiegoś antybiotyku ale na razie nic z tego nie wychodzi.

      Usuń
  2. To prawdziwy rajski ogród:) od samego patrzenia radują się oczy i dusza:)))
    Twoje zwierzaczki lepiej korzystają z uroków życia niż opiekunowie:)
    Basiu, mam dla Ciebie przygotowany wzór serwety szydełkowej . Podaj swój adres mailowy.
    Mój adres to amuszka10@gmail.com
    Pozdrawiam, Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już do Ciebie piszę a moje zwierzaki korzystają z życia na całego😁pozdrawiam

      Usuń
  3. Pięknie kwitną Ci kwiaty - masz do nich rękę :)
    A zwierzaki cudne.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcję storczyków masz imponującą! Jak Ty je pielęgnujesz, że tak obficie kwitną? Moje, regularnie nawożone i co tydzień moczone w przegotowanej wodzie, od dwóch lat nie wypuściły pędów kwiatowych:( Zdrówka Ci życzę i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim nie nawożę bo tego nie potrzebują. Mają duże doniczki i południowe okno. Na razie wystarcza. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Niesamowite są te Twoje storczyki! I kwitną razem, jak na komendę, moje kwitną po kolei.
    Te wszystkie "niefalenopsisy" wyglądają jak w szklarni, cudowne. Zwartnica (u mnie amarylis) ma piękny, głęboki kolor, nie mam pojęcia czemu straciła biały brzeg kwiatów, jedyne co mo przychodzi do głowy, to że coś z nią zrobili przed sprzedażą i teraz wróciła do swego naturalnego wyglądu. Miałam tak z tulipanami - w pierwszym roku były "niebieskie", a już w każdym następnym śliwkowo-bordowe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że storczyki farbują na niebiesko i sprzedają za podwójną cenę a w następnych latach już kwitną na biało. Może tutaj też była taki problem. Ja tą cebulę dostałam od kogoś w zeszłym roku. Ale ważne, że kwitnie i pięknie wygląda:) Ciekawe co będzie z drugą cebulą:) Buziaki:)

      Usuń
  6. Basiu u Ciebie bez względu na porę roku jest wiosna.Cudne masz te kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz parapery! koloru makowego może miałaś za mało na parapecie i kwiatek się postarał o sto procent na swoich płatkach?
    Jeśli nie zastosowałaś jeszcze, to spróbuj tak: Musisz zwabić na poduszkę któregoś futrzaka albo jeszcze lepiej dwa, i położyć między nimi swoje chore zatoki i niech je porządnie grzeją do rana, rano sprawdź efekt. I tak trzeba noc w noc aż do wyleczenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga my tak się grzeje y już bardzo długo i nic :) A czerwonego faktycznie mi brakowało:) pozdrawiam

      Usuń
  8. Ależ pięknie na Twoich oknach! Prawdziwa wiosna:))Zdrówka życzę żebyś siłę na ogród miała.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałoby się wziąć za ten ogród😁pozdrawiam

      Usuń
  9. Aż dziw, że przy takich okładach z żywego futra masz przewlekłe zapalenie, choć pewnie problem w tym, że futerka nie leżą na zatokach;-) Kuruj się, zdrowiej i pięknej kolorowej wiosny Ci życzę:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję:) A futra grzeją moje plecy głównie:)

      Usuń
  10. Bajecznie kolorowe kwiaty Basiu :)
    Wiosennie i radośnie u Ciebie :D
    KocioPies - cudownie słodki zestaw :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie kolorowo! Można u Ciebie Basiu poprawiać sobie nastrój tymi kolorami. Piękny parapetowy ogród:) Kot i pies świetnie razem śpią. U mnie nie mam co marzyć o takiej zgodzie. Pies goni moje koty i muszę pilnować, żeby go nie podrapały. Mam nadzieję, że kiedyś się przyzwyczają do siebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przypilnujesz to kiedyś tak będzie:) A po ciężkim dniu dobrze jet tak popatrzeć na kwiaty:) pozdrawiam

      Usuń
  12. Ależ masz rękę do kwiatów! Pięknie wiosennie kolorowo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fakt: wiosna prawdziwie zawitała. Dzisiaj w naszym ogródku zginął wreszcie cały śnieg ;)
    Twoje rośliny robią wrażenie.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie śniegu już dawno nie ma. Czekam tylko na cieplejsze dni żeby do ogrodu wkroczyć. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty