Firanka

Nareszcie na naszym oknie kuchennym pojawiła się szydełkowa firanka. Zrobiła ją moja mama i trochę to trwało zanim skończyła. Niestety kiepsko się robi zdjęcia firanki wiszącej w oknie ale coś tam widać:)



Wzór najlepiej widać, gdy firanka jest rozłożona na dywanie. Tutaj jeszcze w trakcie robienia ostatnich rzędów:


Zrobiona została z kordonka Cotton Filet ( 100 g / 570 m ) starym szydełkiem Tulip numer 2. Szerokość to ponad dwa metry a wysokość ok 80 cm. Wzór kwiatów dostałam skserowany od koleżanki z jakiejś gazetki dlatego źródła nie podam. A w oryginale był to bieżnik:)

Ciekawostka dla fanek storczyków - ostatnio pokazywałam mój podwójny storczyk. Po rozkwitnięciu pojawiła się kolejna nowość:) Z jednej strony storczyk ma kwiatek normalny:


Natomiast z drugiej strony kwiatek dodatkowy nie ma środka:) To ten po lewej:


Też wygląda bardzo ciekawie chociaż środka jednak trochę mi brakuje:)

Pozdrawiam

Komentarze

  1. Bardzo wdzięczna firanka i ładna kolekcja storczyków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Duża rzecz więc niec dziwnego, że trochę czasu zajęła:-). Ale prezentuje się wspaniale, a wzór pięknie komponuje się ze storczykami:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację wzór pasuje do storczyków tylko szkoda że nie mogę zrobić ładniejszych zdjęć:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękna ta firanka,patrzę z zazdrością:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz sobie zrobić i nie będziesz musiała zazdrościć:) pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo ladna firanka, zazdroszcze talentu robienia na szydelku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Szydełkowanie wcale nie jest takie trudne:) pozdrawiam

      Usuń
  5. śliczna jest! uwielbiam róże :) zazdroszczę Ci jej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się taka firana do mojego domu na wsi. Póki co zaczynam przygodę z szydełkiem, więc przy moim tempie...:) No ale nie od razu Rzym zbudowano. Śliczny wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się marzy domek na wsi:) Bo mieszkam w centrum miasta i mam go serdecznie dosyć:) pozdrawiam

      Usuń
  7. Szydełkowa firanka w sferze marzeń niestety, więc podziwiam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka praca wymaga dużo cierpliwości ale efekt końcowy jest przepiękny.Wielkie brawa dla Mamy.Pozdrawiam obie Panie i słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka praca wymaga też dokładności żeby się nie pomylić:) buziaki:)

      Usuń
  9. Cudna firanka :-) Przepiękny wzór i imponująca wielkość. Bardzo zdolną masz mamę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna firanka. Ja nie mam odwagi takiej zacząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama też się zastanawiała czy da radę ale jakoś poszło:) pozdrawiam

      Usuń
  11. Cudna firaneczka Basiu:) serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawie szczękę zbieram z podłogi. Niedawno nauczyłam się techniki filet i wydawało mi się, że moje serwetki są duże, a tu takie dzieło! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technika filet daje bardzo duże możliwości więc może kiedyś też zrobisz taką dużą rzecz:) pozdrawiam

      Usuń
  13. Śliczna firaneczka i jako bieżnik też może być bardzo ładny motyw kwiatów :))))
    Storczyk uroczy i cały w nim ambaras że brak tego środeczka zdarzyło się i nie wiadomo czy kiedyś się powtórzy ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego zrobiłam kilka zdjęć na pamiątkę:) pozdrawiam

      Usuń
  14. masz zdolna mame i teraz wiadomo, po kim odziedziczylas talent! ;-) firaneczka przepiekna!!!! buziaki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mama się nie oszczędzała, to ogrom pracy taką piękną i dużą firankę zrobić. Wzór będzie jeszcze bardziej widoczny na zdjęciach robionych nocą, spróbuj.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty