Serweta na drutach

Jakoś ostatnio mam lenia:) Nie chce mi się obfotografować nowego szarego sweterka a i dzierganie za bardzo mnie nie ciągnie. Ale trochę odpoczynku nie zaszkodzi. Ostatnio wydziergałam serwetkę na drutach nr 4 z kordonka Cable. Już kiedyś zrobiłam taką samą ale tym razem szydełkowy brzeg ma jeden rząd zamykający oczka:



Jej średnica to pół metra a na stole wygląda zachwycająco:) Pewnie jeszcze zrobię nie jedną bo wzór mnie zachwyca.

W zeszłym roku wypatrzyłam w opuszczonym zdziczałym ogrodzie krzak róży. Był mały z krótkimi pędami i małymi kwiatami, które nie trzymały się zbyt długo. I postanowiłam przenieść go do swojego ogródka bo tak się złożyło, że róży nie miałam. W połowie lipca w największe możliwe upały wykopałam krzaczek i wsadziłam u siebie. Codziennie podlewałam i patrzyłam czy rośnie. I w tym roku niespodzianka - róża się rozrosła i dostała półtora metrowe pędy z 8-10 pąkami:)


Kwiaty długo się utrzymują i pięknie pachną:) Zresztą tak samo zrobiłam z krzakiem porzeczki, który też się przyjął i pięknie owocował w tym roku:


W ten sposób uratowałam dwie rośliny, które na pewno by zmarniały:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Ależ mi się podobają drutowe serwety! Chciałabym, się wypróbować w tej dziedzinie, ale nie mam odpowiedniego stołu do takiej serwety... Ale może kiedyś komuś na prezent coś takiego zrobię.
    Cudo wydziergałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta serwera też pójdzie na prezent i ciekawa jestem czy się spodoba:)

      Usuń
  2. Coś mi to znajomo wygląda :)Bardzo ładna serwetka i fajnie się ja robi, prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! I jak perfekcyjnie wydziergana.
    Podziwiam!
    I witaj w klubie odpoczywających od drutów-:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki odpoczynek to dobra rzecz. Później będę miała lepsze pomysły:)

      Usuń
  4. Przepiękna serwetka! U mnie jeszcze w sferze marzeń:) Róża cudowna i jak wspaniale odwdzięczyła się za dobroć:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różą jestem zachwycona:) Nie myślałam, że tak pięknie zakwitnie:) A serwety na drutach dobrze się robi więc polecam:)

      Usuń
  5. Przepiękna serweta,bardzo ładny wzór.Róża boska.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róża jest cudowna i cieszę się, że udało mi się ją uratować:) pozdrawiam

      Usuń
  6. Serweta śliczna uwielbiam ten wzór ale to porzeczki skradły moje serce:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu akurat porzeczki?:) już ich nie ma - były przepyszne:))

      Usuń
  7. Śliczna serwetka :) U mnie w ogródku też mam taką uratowaną różę

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna róża! Odwdzięczyła Ci się za ratunek i opiekę :))
    Serweta też mi się bardzo podoba, chciałabym kiedyś taką zrobić, ale wciąż na to czasu brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z czasem też ciężko ale leń mnie trzyma i nie wiem kiedy puści;) pozdrawiam

      Usuń
  9. Cudna serweta :-) Przepiękny wzór.
    Ocaliłaś różę, a teraz odwdzięcza Ci się :-) Pięknie kwitnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zachęcam do ratowania takich opuszczonych roślin:)

      Usuń
  10. Serweta piękna, idealnie prezentuje się na ciemnym stole. Dodatkowo podziwiam precyzję wykonania - niesamowita jesteś :)

    Co do roślin to takie odratowane zawsze sprawiają więcej radości niż kupione - róża jest cudna a porzeczki z pewnością będą smaczne, bo są takie czerwone :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za serwetkę dziękuję:)
      I masz rację, że ratowane kwiaty sprawiają większą radość:) Moje storczyki przykładowo są właśnie ratowanymi kwiatami przykładowo od znajomych, którym marniały czy z wyprzedaży w marketach. U mnie dochodzą do siebie i teraz mam szaleństwo kolorów na parapecie:)

      Usuń
  11. Jaka piękna róża! I porzeczki obrodziły, moje częściowo musiałam obciąć z mszycami choć owoce juz były:( Wysłałam Ci mail.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna serweta, wygląda niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna serwetka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. na drutach robię od bardzo dawna, zaliczyłam już kilkanaście par skarpetek, ale nigdy nie zrobiłam serwetki.
    Twoja jest piękna!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie odwrotnie - skarpet zrobiłam mało a serwer już sporo:) pozdrawiam

      Usuń
  15. Piękna serweta! Ja niestety nie mogę mieć takich śliczności na stole - co rusz ktoś coś wylewa i nic tylko piorę...
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam szybę na stole i nie muszę się martwić o plamy:) pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty