Torby

Trochę lenia mam w te wakacje:) niby coś dziergam ale powoli i jeszcze trzeba będzie poczekać na efekty bo teraz przetwory mają pierwszeństwo. Na szybko uszyłam dwie torby:





Obie uszyte według świetnego kursu Debbie Shore, która krok po kroku pokazuje kolejne etapy krojenia i szycia włącznie z fantastycznym zamykaniem, z czego jestem bardzo zadowolona. Materiał pochodzi z materaca od koleżanki i mimo lekkości jest bardzo mocny więc nie mógł się zmarnować. Podszewki to moje poszewki na poduszki. Nic nie kupiłam do ich szycia tylko ciągle wykorzystuję zapasy. Zostało materiału na jeszcze jedną torbę. Wyższa jest dla znajomej, która wozi zakupy w koszyku na kierowniku roweru. Kurs polecam nawet początkującym szyjącym.

Poza tym tak się zachwyciłam serduszkami Artjonki, że dostałam od niej jedno w prezencie:


Prawda, że wspaniałe?:)) Będzie cosik w zamian jak tylko znajdę chwilkę na robótki:)

Elu - Bardzo Ci dziękuję:)

Poza tym dowiedziałam się, że pokrowiec na maszynę do szycia może służyć jako wygodny śpiworek:)


Tylko jak śpi mam spokój a normalnie chce roznieść dom na strzępy:))

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Jak śpią to można oddech złapać i co fajne to zawszę uroczo gdzieś się ułożą czy to kociak czy psiak :)
    Świetne Basiu torby uszyłaś i serduszko cudne dostałaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najlepiej jej się śpi w jakimś zakamarku lub na moich stopach:)) pozdrawiam

      Usuń
  2. Basiu świetne torby!!
    bardzo lubię takie i często szyję:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że szyjesz bo ciągle je podziwiam:) Ale do Twoich cudów szyciowych jeszcze mi dużo brakuje:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Torby fajne, ale mnie powalił na kolana pokrowiec-śpiworek. Prawdziwy słodziak z Twojego kotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie że słodziak - zwłaszcza jak śpi i nie wariuje;) pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetne torby, ja do szycia totalna noga jestem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu piękne torby.Zawsze się przydadzą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu cudowne torby!!! Super! Szczególnie, że są zamykane na zamek. Jakoś mnie nigdy do maszyny nie ciągnęło... a szkoda, bo na dziergadełka w podróży coś by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam zamiar uszyć sobie specjalną torbę na robótki bo mój koszyk wiklinowy jest przeładowany:) pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękne i bardzo praktyczne torby uszyłaś.Serduszko bardzo romantyczne! Praktyczne wykorzystanie pokrowca na maszynę bardzo fajnie sfotografowałaś.Pozdrawiam bardzo cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzą mi się takie kolorowe torby ale jeszcze zobaczymy:) pozdrawiam

      Usuń
  8. Fantastyczne torby :-) Doskonałe na zakupy :-)
    Prezent otrzymałaś piękny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne torby i pięknie wykonane. Serducho urocze. A to małe czarne, co to tylko kawałek go widać, to mi wygląda na super słodziaka:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna, praktyczna torba, BAsiu ;) a od dawien dawna wiadomo, ze wszelkie torby dla kociaków to raj! ;) -tak ,jak pudła i kartoniki ;)
    Pozdrowionka dla Ciebie i Kociaków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, to torby moich marzeń! Dziękuje za kurs, Twoje wyszły super :-) Dziekuję za odwiedziny u mnie, bloga dopisuje do ulubionych :-) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty