Recycling:))

Witam!!!

W wolnej chwili ze starych spodni dżinsowych uszyłam sobie kolejną torbę na zakupy. Jest mniejsza od poprzednich idealna na do noszenia:


Pozostałą część materiału wykorzystałam na rękawicę kuchenną, którą obszyłam szeroką lamówką. Miałam zrobić ją sama ale z braku pasującego materiału dokupiłam kawałek w pasmanterii. Nie wyszła idealnie ale nie jest na pokaz tylko dla mnie i spisuje się bardzo dobrze:


Na kolejny pomysł wpadłam w internecie przez przypadek. Bardzo mi się spodobał i postanowiłam, że zrobię sobie kwiatki z zawleczek do otwierania puszek:))) Wyszło tak:


Oczywiście w realu wygląda świetnie i na razie te kwiatki wiszą na mojej paproci:)) Zresztą pomysłów na wykorzystanie tych zawleczek jest dość sporo ale co ja będę o tym pisać - lepiej zobaczcie sami:
1.kilka artystycznych pomysłów,
2.żyrandol- mój faworyt:),
3.bransoletka,
4.lampa,
5.fenomenalne torby z zawleczek- właśnie od teraz muszę mieć jedną z takich :))))

To jest tylko wybrana część pomysłów na wykorzystanie tak małych i w sumie niepozornych elementów.
Co powiecie na taki recycling??Bo ja zaczynam zbierać zawleczki:))

Pozdrawiam!!!

Komentarze

  1. świetną torbę uszyłaś ;) ja niestety z igłą się nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zbytniej zdolności nie mam do szycia ale jakoś powoli poszło:))

      Usuń
  2. No to trzeba zawleczki zbierać ! Fajne rzeczy uszyłaś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała torba :-) Doskonała na zakupy.
    Kwiatuszki cudowne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam maszyny i nijak nie uszyję takiej torby , ale po tym co zobaczyłam na podlinkowanych przez Ciebie stronach zaczynam zbierać zawleczki od puszek! :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zbieram tylko trzeba pamiętać, żeby zawleczki były takie same:))

      Usuń
  5. Kwiatuszki świetne i bardzo pomysłowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba na zakupy bardzo praktyczna i mocna co najważniejsze.
    Fajny pomysł z tym obrabianiem zawleczek-- ale fajne kwiatuszki Ci wyszły.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły:) Czegóż to ludziska nie wymyślą:D Te torby z zawleczek są bardzo stylowe. Twoja również bardzo udana:) Też mam parę dżinsów do przerobienia - pomysły są, tylko z wykonaniem gorzej, z krojeniem i szyciem nie daję sobie rady...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne i pomysłowe:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowa z Ciebie kobieta. Musze i ja swoją maszynę uruchomić. Ciągły brak czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna podziwiam w sieci pace z tym zawleczek.
    Twoje kwiatki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty