Obraz i ciekawostka:)

W te deszczowe dni moja mam skończyła swój kolejny obrazek haftem krzyżykowym, który prezentuje się tak:


Schemat pochodzi z gazetki Kram z robótkami dodatek specjalny na 2017 rok. Zdjęcie bez szkła żeby było dokładnie widać wzór.

Ja skończyłam sweter i kończę bluzkę, nad którą intensywnie obie pracujemy:


Mimo, że zimno na dworze mój kuchenny parapet prezentuje wiosenne kolory:


A na koniec ciekawostka :) Widzieliście kiedyś króliki bez uszu i ogonków? U mnie właśnie miesiąc temu okociła się samica i w miocie miała cztery młode z czego dwa wyglądają tak:


Pierwszy raz trafiła się nam taka mutacja. Poza swoim wyglądem niczym się nie różnią, są zdrowe i brykają:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Twój parapet wygląda wiosennie i od razu sie humor poprawia tyle pięknych kwiatów i kolorów :), a co ciekawostka z takim króliczkiem? :) czekam na pokaz bluzeczki, nad którą pracujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Króliki bez uszu jeszcze mi się nie trafiły więc na pewno jest to ciekawostka:) A na bluzeczkę też czekam bo jeszcze jeden rękaw został do zrobienia:)

      Usuń
  2. Obraz robi wrażenie! I Twój parapet również:-). A na moich parapetach tylko kocyki i poduszki, bo to ulubione miejsca moich kotów;-)
    Królik i tak słodziak:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje koty też by tak chciały ale nie da rady:) A na oknach w pokojach zamiast kwiatów stoją pomidory:)

      Usuń
  3. W deszczowe dni nadrabiamy robótkowe zaległości, co widać też u Ciebie. Ukwiecony parapet świetnie świetnie rekompensuje brzydką pogodę. Ja też kocham kwiaty i zawsze mam świeże bukiety na stołach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę doniczkowe bo nie ścinam kwiatów -szkoda mi:) Robię coś cały czas ale jak większy projekt to trochę trwa:) pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękny haft! A o takich króliczkach jeszcze nie słyszałam. Cieszę się, że są zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę że są zdrowe:) A jak będą dorosłe to też zrobię zdjęcie:) pozdrawiam

      Usuń
  5. Haft cudowny :) Parapet prezentuję się iście wiosennie, a króliczki słodziutkie :) Może taki będzie ich urok, najważniejsze, że zdrowo rosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak króliki będą wyglądały później:) A parapet wiem że jest na co popatrzeć;)

      Usuń
  6. Deszczową pogodę też można przekuć w sukces :) Parapet!!! Kochana! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W deszczową pogodę najlepiej się robi:) Dzięki i pozdrawiam

      Usuń
  7. Kwiaty są piękne. Twoja mama wykonała piękną pracę. Czekam na Twoje udziergi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek śliczny:) Nigdy nie miałam cierpliwości do haftu. Aaaaaa....poza czasem piewszej ciąży kiedy dzierganie wychodziło mi już uszami.( Dziś nie wierzę, że to było możliwe!!!) To był pierwszy i ostatni czas w miom życiu kiedy z przyjemnością haftowałam:)
    Króliś słodki, mimo defektów a udzierg zapowiada się interesująco:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę powiedzieć, że do haftu to mnie też za bardzo nie ciągnie bo wolę druty ale czasami coś tam machnę:) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Obrazek Mamy cudowny!!!. Piękne masz kwiatki na parapecie .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. O! Rajuśku! Same zmiany ;)
    1- Obrazek cudnie wyszyty :)
    2- Pomocnicze łapki zawsze w cenie :)
    3- Parapet, a raczej kwiaty na nim urzekające :)
    4- Wygląd bloga całkiem zmieniłaś, się połapać nie mogłam, tak nowocześnie teraz u Ciebie ;) Ślicznie!
    I wreszcie po 5- nową rasę króliczą w międzyczasie stworzyłaś ;)))
    Pozdrawiam serdecznie Basiu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1-dziękuję:)
      2- Oj żebyś wiedziała jak się czasami przydają takie łapki do prostowania nitki:)
      3- nie dziękuję:)
      4- No wiesz, trzeba iść z duchem czasu:)
      5- Zobaczymy jak ta rasa będzie wyglądać za jakiś miesiąc:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. kroliczek przeslodki- wyglada prawie jak swinka morska ;D Sweterek tak po macoszemu na ydjeciu prawie nie widoczny.... mam nadzieje, ze zaprezentujesz jeszcze na sobie ;D
    Podziwiam hafty krzyzykowe- piekny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Basieńko, wszyscy się zastanawiamy gdzie ta wiosna, a ona u Ciebie się rozgościła. Nawet zwierzaczki to czują! Obraz krzyżykowy prześliczny i bardzo starannie namalowany igłą.Jestem bardzo ciekawa szarego sweterka i bluzeczki. Uroczy loczek na kociej główce wymiata! Pozdrawiam z Krainy Deszczowców !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tylko ta wiosna zawitała wszędzie na stale bo juz deszczy mam dosyć:) A zdjęcia nowych udziergów zrobię jak pogoda pozwoli:) buziaki:)

      Usuń
  13. Basiu myślałam, ze sie pomyliłam- fajna zmiana;)
    Haft jest prześliczny, a parapet zachwyca, u mnie nie wszystkie kwiaty chcą rosnąć
    Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie wszystkie kwiaty chcą rosnąć. Nie mogę się dochować zwykłych bluszczy czy asparagusa ale nic na to nie poradzę:) A zmian myślę, że nie koniec:) pozdrawiam

      Usuń
  14. Pięknie wyszedł Ci ten haft!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny hafcik - czekam na sweterek bo kolorek fajnie wygląda ;) Ale Ci Basiu ślicznie storczyki kwitną:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne paski wyszły na bluzce:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Interesująca mutacja. Ciekawa jestem, czy będą płodne i czy ewentualnie przekazałyby te cechy potomstwu? A może mają jeszcze inne wady, które ujawnią się w późniejszym wieku...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty