Ozdoby ręcznie zrobione

Jest drugi dzień świąt a na dworze 10 stopni na plusie i prymule kwitną w ogrodzie - trochę to dziwne:) Ale w domu stoi ubrana choinka przypominając, że mamy świąteczny czas. W tym roku postanowiłam zrobić znowu kilka ozdób jak również dostałam piękne muchomorki i moja choinka jest bardzo kolorowa:) Zresztą nie uznaję jednokolorowych ozdób bo sa po prostu nudne a choinka ma cieszyć oko:) Moja wygląda tak:









Nowością są wyszywane krzyżykowo bombki z elementami karczocha. Bardzo mi się podobają i w przyszłym roku będzie ich zdecydowanie więcej - o ile czas na to pozwoli:) W prezencie dostałam też muchomorki szydełkowe i powiem Wam, że na choince żywej wyglądają bombowo:)) Generalnie dążę do tego, aby wszystkie ozdoby były zrobione ręcznie ale jak zwykle czasu mało. Może kiedyś tak będzie bo nie chcę żadnej chińszczyzny.

Dla wtajemniczonych: mój storczyk osiągnął wzrost 1,5 metra i jest w rozkwicie:) Dziś zdjęcia poglądowe z góry pokazujące kolory a zdjęcia całości jak mi się uda zrobić bo nie chcę zestawiać z okna:



Po lewo widać podwójną nitkę, którą musiałam podwiązać gałąź do karnisza:)

Wesołych świąt:)

Komentarze

  1. Piękna choinka! ozdoby zdążysz zrobić :) Ja np. najczęściej robię je w maju... ;) muchomorki i karczochy rządzą. Wesołych i zdrowych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karczochów na pewno przybędzie tylko nie wiem kiedy:)
      Ciekawe dlaczego ozdoby robisz w maju...:)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Rzeczywiście muchomorki wyglądają przesłodko! a ten Twój storczyk naprawdę jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy uda mi się zrobić zdjęcie całego storczyka:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Choinka śliczna. Storczyk zachwycający.Zawsze zastanawiam się jak Ty to robisz ,że tak pięknie kwitną Twoje kwiaty.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam na oknie i dbam:) Jak widać tyle wystarczy:) pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękna choineczka a storczyk bije wszystkie storczyki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna choinka i piękne ozdoby ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna choinka, ja też lubię taką kolorową z ręcznie robionymi ozdobami. Storczyk rośnie jak szalony, dobrze mu u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu piękna choinka! U nas też zawsze jest dużo i kolorowo :) tak jest najpiękniej. Najlepsze życzenia noworoczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu!choinka z mojego dzieciństwa!!!! cieplutko na sercu:) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne ozdoby i piękna choinka, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna choinka, z własnorecznie zrobionymi ozdobami , marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzę o choince z własnymi ozdobami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty