Phalaenopsis gigantus:)

Obiecałam zdjęcia storczyka giganta w rozkwicie więc postaram się coś niecoś pokazać choć ciężko zrobić mu zdjęcie:) Zdjęłam go tylko raz z parapetu gdy myłam okna przed świętami i wtedy kolega miał 1,5 metra:


Nie patrzcie na bałagan ale tylko tak mogłam mieć zrobione zdjęcie z jakimś odnośnikiem wielkości czyli ze mną:) Na szczęście nie przerósł mnie choć dużo mu nie brakowało:) Ale nie trzymam go za czubek pędu tylko niżej:)
Tutaj zdjęcie z dołu okna:


A tutaj coś tam złapałam od dworu ale nie widać wszystkiego:





Powiem Wam, że jest co podziwiać:) W zeszłym roku jego pęd miał wysokość 132 cm i wtedy nas zadziwił ale teraz to przesadził:) Na głównym pędzie jest łącznie siedem dodatkowych odnóg ale najlepsze jest to, że kolega wypuścił drugi główny pęd i teraz się zastanawiam jaki on będzie wysoki:) Nawet widać go trochę na ujęciach robionych od dworu. A pęd numer jeden jest asekuracyjnie przymocowany mocnymi nitkami do karnisza bo rozkwitnięte kwiaty są ciężkie:)

Ostatnio uszyłam kotu legowisko ale patrząc na mojego prosiaczka stwierdziliśmy ostatnio, że łóżeczko jest jakby przyciasne i pasowałoby uszyć drugie w stylu hod-doga:) Się zobaczy jeszcze;)





W sumie takiego legowiska nie widziałam ale pewnie w sieci gdzieś znajdę podobny pomył:) Zresztą Łatek pasowałby do roli parówki:))

Życzę wszystkim zaglądającym szampańskiej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku:)

Komentarze

  1. Storczyk jest imponujący. Moja mama jest ich fanką, ale takiego wielkiego, to w jej kolekcji jeszcze nie widziałam :))
    Kotek zadowolony i wcale mu chyba nie przeszkadza lekko spadająca głowa :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :)Też jeszcze nie spotkałam takiego giganta z tego gatunku:)

      Usuń
  2. Storczyk mega duży,kotek do zjedzenia:)piękny!!!!! Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper storczyk ale kocięciu musisz coś większego zaproponować, Mimo wszystko widać jak mu dobrze u ciebie. Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie:) O kocięciu myślę cały czas tylko muszę znaleźć inspiracje w sieci:)

      Usuń
  4. Ale gigant! Imponujący rozmiar. Widać ma dobre warunki i dobra ręka go dogląda. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający jest Twój storczyk a łóżeczko dla Łatka super.Radości i spełnienia marzeń życzę w Nowym Roku. Całuski ślę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę takiego giganta!!!Szczęśliwego Nowego Roku!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiat wygląda imponująco.
    Szczęśliwego Nowego Roku! Wielu udanych projektów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę milionów kilometrów przerobionej włóczki:)

      Usuń
  8. Basiu niesamowite rozmiary storczyka! Widać, że masz rękę do kwiatów :) Ja się ostatnio cieszyłam, że mi dr scena zakwitła, a zagra potem uschła... to znaczy jeszcze próbuję ją ratować! :) Kocisko przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Szalony! Nie widziałam nigdy takiego stroczyka, ale jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Storczyk jest imponujący, przepiękny, niechaj rośnie jak najwyżej!!!! A kociaczek niezłe pozy ma, widać legowisko mu się spodobało na bank!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że zaglądasz do mnie i za komentarz:) Łatek 90% doby przesypia więc łóżko bardzo się przydało:)

      Usuń
    2. Wow! Niezły gigant! Czym ty go karmisz? ( orchideę-nie kota 😄 )

      Usuń
    3. Kota - mięsem:) A storczyka tylko wodą:) I przesadzanie:) pozdrawiam

      Usuń
  11. Normalnie trudno uwierzyć!... to na pewno zaczarowany storczyk, bo zwyczajny to stoi tak jak się go postawi i jeżeli kwitnie to człowiek o niczym więcej nie marzy. ...
    Życzę Ci Basiu wszystkiego najlepszego w 2018 roku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie:) A storczyk zaczarowany?? No może i tak być...:) pozdrawiam

      Usuń
  12. Basiu pięknie kwitnie storczyk i takie cudo rzadko się zdarza :) ale wypas kotkowi się podoba i to bardzo - bo superaśne przybiera pozycje ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomyśl że ja mam teraz takie pozycje na zawołanie:) pozdrawiam

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty