Z pilnej potrzeby chwili musiałam uszyć...:)

Ano właśnie:) Musiałam uszyć legowisko dla swojego kota:) A wszystko dlatego, że moja mama gdy wyszywa to muliny i inne potrzebne jej sprzęty wkłada do pudełka. A to pudełko upatrzył sobie mój Łatek i wszystko zgniótł:) Widok z drugiego końca wersalki był komiczny:


Wszystko w środku było dokładnie ubite i pogniecione. Więc z potrzeby chwili uszyłam legowisko. Najpierw powstały poduchy wewnętrzne wypchane kulkami silikonowymi:


Potem przyszedł czas na uszycie zewnętrznej części łóżeczka:


Do środka wkładamy długą poduchę czyli boki i zamykamy ekspresem:


Potem wywracamy ekspresem do środka:


Od spodu jest wejście na rzepy gdzie wkładamy okrągły wsad:


I otrzymujemy piękne wypasione łoże:


Pierwsza przymiarka kota do nowych warunków wyglądała delikatnie:


Potem już było coraz lepiej:



Jak widać - łóżeczko zostało zaakceptowane:)

Do jego uszycia wykorzystałam świetny filmik znaleziony na Youtube pokazujący krok po kroku jak takie legowisko uszyć. Wykorzystałam stary wełniany koc, wsad silikonowy, dwie spódnice, kawałek bawełny, zamek na metry, rzepę samoprzylepną, zatrzaski. Film jest dokładny więc wszystkim go polecam. Wymiary podane są w calach.

Dzisiaj udało mi się na szybko nakręcić filmik z kotem w łożu:


Widać, że jest zadowolony:)

Życzymy wszystkiego najlepszego na najbliższe dni:)

Komentarze

  1. Rzeczywiście wypasione legowisko ma Twój kotek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się uśmiałam jak zobaczyłam te nogi wystające z pudełka :))
    Mój kotek też uwielbiał pudła. Do każdego się ładował.
    Legowisko wypasione. Na filmiku widać, że idealnie się w nim śpi :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na filmiku widać, że jest idealnie dopasowane:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Słodki kociaczek! Legowisko wygląda na bardzo wygodne. Pięknie je uszyłaś.
    A to co kotek robi na początku filmiku nazywam "ugniataniem ciasteczek" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super legowisko ma twój kotek.filmik bardzo fajnie pokazuje jaki jest zadowolony.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne łóżeczko, a i kotek szczęśliwy:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne legowisko wyszło, fajnie pokazałaś jak uszyć. Nie mogę napatrzeć się na kocurka jak sobie smacznie w nim leży :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On robi różne ciekawe pozycje obojętnie gdzie leży więc mamy się z czego pośmiać:)

      Usuń
  7. Łatek szczęściarz! W takim miłym łóżeczku długa zima mu przeleci tak szybko jak z bicza stzrzelił:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatek to ogólnie szczęściarz bo to znajda z działek i gdyby nie przyszedł wtedy do wuja to by go nie było:) pozdrawiam

      Usuń
  8. Kocie łóżeczko świetne,widać że Łatek bardzo zadowolony.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak ma za dobrze bo myszy mu się nie chce ganiać:) pozdrawiam

      Usuń
  9. Skoro było masowanie, ugniatanie to legowisko zaakceptowane, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Basieńko, wspaniałe to leże dla kociaka. Bardzo mi się podoba, masz talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, śliczności uszyłaś dla kotka! Wygląda niesamowicie przytulnie i widać, że Łatkowi w nim dobrze:-). Koty potrafią sobie zasiedlić najbardziej absurdalne miejsca. My idziemy trochę na łatwiznę - naszym kotom wykładamy kocami i poduszkami zwykłe pudełka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje śpią na wersalkach ale odkąd Łatek zasiedlił mamy pudełko i nie szło go wygonić to musiałam coś z tym zrobić:) Dzisiaj obraził się na łóżko swoje i śpi u wuja;) pozdrawiam

      Usuń
  12. No Basiu takie legowisko to istny raj dla pupila co widać na zdjęciach - jest wspaniałe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zobaczymy jak długo będzie w nim spał:)

      Usuń
  13. Basiu, cuuudne legowisko. Nawet wirtualnie daje się wyczuć miękkość i przytulność jego. Kocurek najwyraźniej szczęśliwy. Bardzo dziękuję za karteczkę i życzenia. Basiu przypomnijmi na maila nr tel., bo chciałabym do Ciebie zadzwonić, a nr zaginął mi po zmianie mojego tel. Całuski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok zaraz wysyłam mail:) Legowisko jest bardzo przytulne i mam nadzieję, że trochę posłuży:)

      Usuń
  14. Legowisko Łatkowi uszyłaś ful wypas, też bym takie chciała tylko w rozmiarze na ludzia ;) Nie dziwota że kot zadowolony, "maca" i docenia jak ma tak zdolną panią :) a swoją droga bardzo uroczo wychodzi na zdjęciach w pozycjach wszelkich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatek to urodzony model:) Jeszcze nie miałam tak fotogenicznego kota:) pozdrawiam

      Usuń
  15. Śliczna legowisko.Wesolych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty