Chusta

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga i bardzo dziękuję za komentarze!

Właśnie skończyłam chustę i świeżutkie zdjęcia od razu wrzucam:

Zrobiłam a raczej wydłubałam na drutach 2,5 z włóczki Kalinka. Wykorzystałam 5 kolorów. Od razu zaznaczam, że ten wściekle niebieski kolor dodałam z premedytacją, żeby złamać "grzeczność" pozostałych kolorów. Wzór bardzo prosty dlatego robiło się całkiem przyjemnie choć wolno. Druty 2,5 nie należą do moich ulubionych. Myślę, że do czarnej skórkowej kurtki będzie pasować idealnie. Wymiary to ok. 140 cm na 70 cm.

Mam nadzieję, że się Wam podoba:)

Komentarze

  1. Bardzo ładna, świetnie dobrane kolory, będzie ogrzewac milutko i oko cieszyć:)))) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na moje pierwsze candy:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta jest prześliczna i do kurteczki na pewno będzie pasowała :)
    Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. CHusta śliczna!!!!Pozdrowionka serdeczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie chusta z "pazurem " :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna chusta a ten niebieski kolor dodaje jej charakteru. Podziwiam Cię za cierpliwość do dłubania na takich cienkich drucikach ale nagrodą jest efekt końcowy. Pozdrawiam. Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna :-)
    Świetne kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do czarnej kurtki to będzie rewelacja. I też bym dodawała coś kolorowego na końcu :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty