Grzybobranie

Witam!!

Pokarzę Wam dzisiaj wczorajsze grzybobranie mojej mamy. W ciągu 3 godzin nazbierała 10,5 kg grzybów:

Zdjęcia nie najlepszej jakości ale zrobione wieczorem przy sztucznym świetle podczas obierania. Tylko jeden był robaczywy - oczywiście największy!! A najlepsze jest to, że sama wszystkie grzyby obierałam dokładnie od 17 do 20 wieczorem! A rodzaje grzybów chyba wszystkie jakie rosną o tej porze - od opieniek przez podgrzybki i koziarki na maślakach kończąc. Były tez kanie i nawet jedna kurka się znalazła. Tak więc miałam roboty sporo i jeszcze dzisiaj ale było warto.

Pozdrawiam !!

Komentarze

  1. Ale wspaniałe zbiory. U mnie w lesie nie ma takiej obfitości. Trochę miałaś obierania:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Polowanie uwieńczone sukcesem :))) Ale czyszczenia i obierania tego nie zazdroszczę! Jedzenia już tak :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mama ma szczęście, tyle grzybów!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love it, I would eat every day!
    Thank you for your visit and comment.
    Hugs...from Brazil

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo dodają mi skrzydeł:))

Popularne posty